關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月27日 星期日

乒乓波雲吞@低溫熟成乾燥麵

 



2009年12月26日(星期六)


Boxing Day


 


今年聖誕節並沒有甚麼特別節目


只想靜靜地跟少爺及家人渡過


昨天跟媽咪回了探望婆婆


我和少爺即日來回


而媽咪就留在婆婆裡住多十日八日


 


今早起過床, 執拾家務


等到少爺起床


便煮lunch了


食咩好呢????


 


早幾日少爺買咗一打好似


乒乓波咁大粒的雲吞


又見雪櫃仲有幾片螺片


係時候煮第二次的


低溫熟成乾燥麵了


 


今次擇咗'札幌'風味


嘩...正呀...個湯底勁正呀


好濃的麵豉味咁



 


 


乒乓波雲吞@低溫熟成乾燥麵


 



真係乒乓波咁大粒的雲吞


好大粒, 好夠料, 好大粒蝦, 又夠爽


yummy yummy!



 


唔知大家又有咩節目呢


蕭c奶同少爺就係屋企到


追番啲日劇先


哈哈...經過半日的時間


終於睇完成套


'Bloody Monday'


不過個結局就麻麻哋囉...


嗯...終於可以睇第二套劇了


不過未知睇邊套好...


要同少爺慢慢擇吓先...


沒有留言:

張貼留言