關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月31日 星期四

那怕要再接受一次挑戰

話說媽咪於12月22日冬節, 返回屯門醫院覆診


醫生問: 你有無咩特別邊到唔舒服呀?


媽咪答: 咩都無, 只係左手, 手臂有時會痛, 好似有針吉咁的痛, 又唔係成日痛嫁喎,


               一時時痛囉. 醫生, 咁樣有無問題嫁.


醫生回答: 嗯, 呢啲係做完手術後正常的反應, 唔駛擔心.


媽咪就再問: 但係我都係好擔心喎, 會唔會有啲咩事?


(當時醫生見到媽咪咁擔心)


醫生就話: 咁啦, 如果你咁擔心, 不如我幫你安排去照一照, 好唔好?


媽咪就答: 好呀, 照吓啦, 安心啲.


就係咁, 過多兩日, 就係24號平安夜那天, 媽咪就返去屯門醫院到照吓了.



之後25日, 聖誕節, 我同少爺及媽咪三人返去鄉吓探望婆婆, 而媽咪諗住今次留係婆婆到, 住到過咗新一年, 即係2010年1月3日先返香港.


就係12月28日, 我如常返工, 係下午的時候, 收到屯門醫院腫瘤科的護士來電.


對話如下:


護士問: 請問係咪陳xx的家人呀?


我就答: 係呀, 唔知咩事呢, 護士?


護士答: 醫生想約陳女士明天, 即係12月29日下午返嚟屯門醫院到見一見醫生.


我就回答:  吓...唔好意思呀, 護士, 我係陳女士個女, 我媽咪而家唔係香港, 返咗去鄉吓喎.


護士就問: 咁請問陳女士幾時返呀?


我就答: 聽日比較急喎, 我要今晚先通知到我媽咪, (而且當時個心, 唔想媽咪咁急咁的心情) 護士呀, 可唔可以改遲兩日呀.


護士就即刻好快答我: 咁呀, 31號啦.


咁我即刻回答: 好呀, 但係護士我想問吓, 點解突然咁急call我媽咪返去見醫生, 係咪有咩事發生咗呀?


護士就回答: 咁呀...我都唔係好清楚, 因為係醫生叫我打嚟約你媽咪的. (咁當時真係唔知個護士係真唔知, 定係假唔知, 又或者係因為私隱的關係而唔可以透露比我聽)


咁我回答: 係呀, 咁....咁...唔緊要啦.


跟住就掛線了.



就係咁....隨即個心當然係好唔安心啦, 大老細當時咁橋係我前面, 所以佢聽住我當時的對話, 即刻都有問咩事, 唔係有事呀嘛. 我咪答, 唔知.


之後, 細老細鄧小姐, 都知, 佢好好人, 即刻叫我31號放假, 但係可惜每逢年尾的31號, 最好都唔好放假, 因為要入數. 我就同鄧小姐講, 唔緊要啦, 到時或者叫我哥哥陪媽咪啦.


但係成個下午個心都好唔定, 個腦又係咁諗, 咩事呢, 咩事呢....


加上通常醫院無事係唔會打嚟的, 而家咁急call, 一定係唔好啦, 盡管身邊同事, 朋友的好話, 安慰, 好老實講, 大家心知啦, 當然我知大家都係想幫我減輕不安的情緒, 係到好多謝你哋. 不過, 我都巳經諗定咗啲方案嫁了, 唔好好, 就係唔好嫁啦.  點都好, 若果結果係無事的, 咁無需多講. 但係若果結果不如意, 咁都要繼續樂觀去面對及理智冷靜地處理.


但係成個下午都好唔安心, 最後我諗吓諗吓, 都係唔放心, 都想陪住媽咪一齊去見醫生. 所以最後我就同大及細老細講, 我都係需要放假, 不過我放下午, 我上午完成有關的入數工作. 而且真係唔好意思, 因為自己的事, 我出咗一個電郵比各位同事, 同佢哋講所有入數的事, 請大家係上午12點前交到, 對於呢個改動, 不便之處, 敬請原諒了.




 


終於到咗今日見醫生了.


醫生講: 呀, 陳女士上個星期同你照咗, 發覺你話左手臂的痛, 反而照唔到有咩問題. 但係, 反而我哋照到你尾龍骨第五節照到有個陰影, 而呢個陰影我哋而家睇唔清楚係咩, 照唔到, 所以想你去照p.e.t. scan, 照清楚啲.


咁我哋就問: 咁係咪即係有唔好的意思呀,醫生.


醫生答: 因為陰影有可能係癌細胞, 我哋怕係有癌細胞走咗去你媽咪的其他身體部位, 所以要佢照清楚, 等知道係咩嚟. 苦果係無嘢, 咁當然係好. 但係, 若果出咗個結果係唔好的, 咁都可以盡快做出適當的治療, 及早解決.


咁我哋就回答: 咁又係.


然後醫生就幫我哋book埋出去私家醫院到再做一次p.e.t. scan.


然後我哋就離開咗醫院了.


途中, 我發覺我哋倆母女都無喊, 又無話好唔開心, 咁大家心裡面當然係有諗啦, 亦一定有擔心. 不過, 我就同媽咪講, 唔好諗咁多, 反正諗都無用, 照咗出嚟先算啦, 有啲嘢打到嚟先算lu...之後就一齊返屋企了.




各位朋友仔, 真係放心啦, 最難過的頭一關, 媽咪都過到, 若果真係唔好彩,


我哋都唔會怕, 唔會埋怨, 亦都唔會唔開心,


反而仲要比前更加強, 更加樂觀, 更加平靜咁去面對.


不過咁...我當然唔客氣, 都請各方好友繼續支持及祝福媽咪.


好等我媽咪可以平安渡過.



 


5 則留言:

  1. 平常心面對吧
    加油 加油
    [版主回覆01/03/2010 21:12:00]收到. 多謝may.

    回覆刪除
  2. 對啊!平常心面對~ 加油!
    [版主回覆01/03/2010 21:12:00]我會嫁了, 一定會以平常心面對, 放心啦, 朋友.  謝謝小恩子的支持.

    回覆刪除
  3. 加油.......
    [版主回覆01/03/2010 21:13:00](Empty)

    回覆刪除
  4. (Empty)
    [版主回覆01/03/2010 21:13:00]thanks mummy of two's support and wsih!

    回覆刪除
  5. 支持伯有~~~~唔好放棄!!!要積極面對呀!!!!
    [版主回覆01/04/2010 21:38:00]多謝雪晴到訪. 亦都感謝您為我們打氣. 一定會以平常心面對.

    回覆刪除