關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月6日 星期日

沖繩黑椒豬舌炒麵@沖繩料理


 


2009年12月6日(星期日)


 


連續幾個星期的六日都有活動


原定琴日星期六都係去行山的


可惜最後都要取消


琴日就改咗同IVY及愛麗詩去咗


葵芳及荃灣行街街了


而今日就可以留係屋企到休息


 


媽咪返咗另外一個屋企


今晚蕭C奶就要自己煮晚餐了


食咩好呢。。。都唔駛諗啦


仲唔嗱嗱聲煮埋啲沖繩麵食咩


但係。。。又想帶埋飯喎


唔怕。因為蕭C奶記得其中一包沖繩麵


係用嚟炒的, 所以決定炒的用作帶飯


所以好忙呀。。一晚煮兩款麵食


 


就係呢包了,今晚仲試你唔到。



包汁料好似好淡味咁喎。啱哂蕭C奶啊。



係沖繩時買咗兩款味道的豬舌


早前食咗原味


今次的係黑椒味啊。



睇個樣好似仲好味過原味喎。。。



預備咗啲材料後, 就開始煮了。。。


 


沖繩黑椒豬舌炒麵@沖繩料理


材料:


豬舌1條/包,沖繩麵,小棠菜,芽菜,蔥


預備工夫:


(1)先煮麵,要跟足說明書的指示,煲內加入適量水,


滾後,加入麵,煮至1分30秒,


一定要跟足煮麵時間,如果唔係會好淋身,唔好食。


因為我之前試過煮過時,勁唔好食。


(2) 麵煮好,隔水,備用


(3)豬舌切開一片片,備用


(4)小棠菜,芽菜,蔥,洗淨,蔥切段,備用


做法:


起鑊落一湯匙油,加入小棠菜炒,


再加入芽菜炒,再加入豬舌炒,


然後加入麵,炒麵時,加入少許水,


使麵不如痴埋,係咪炒呀炒呀,


加入汁料包及蔥,炒勻,完成。



又估唔到咁好味喎


個汁料好香,好清,


炒的又唔錯喎



黑椒豬舌真係好食過原味啊。。好鬼爽口



DDUNG都想食呀。。。


呢個就係蕭C奶同少爺明天的LUNCH了。。。



煮完明天的LUNCH之後


又係時候準備今晚的晚餐啊。。


仲要快手呀。。因為蕭C奶


一連幾個星期無睇亞洲星光大道


今晚係冠軍戰呀


一定要睇呀。。


1 則留言:

  1. 賣相好得,食指大動!
    [版主回覆12/08/2009 17:18:00]多謝多謝。。。

    回覆刪除