關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月10日 星期四

黑仔

今日真係好黑仔


公司發生咗啲事


唉....總之就好黑仔啦


越嚟越發覺係到返工


真係好唔開心


因為自己以為做得好的事


唔會得到別人的認同


亦都覺得呢到啲人


講嘢多過做嘢


有時真係好想唔係呢到返工


若果自己唔係要養家


唔係要為兩餐


真係好想離開呢間公司


好想出去博一博


做自己想做的事


起碼係為自己而做


對得起自己


可惜我無得擇


有時真係好灰好灰


係呢間公司,若果唔係有一班對自己好好的同事


我諗我真係巳經遲咗職


 


6 則留言:

  1. 所以好多人都會在工作以外找些興趣去持續做,否則人生就無意義了。你都有呀,見你常煮野食,都是你的喜好~

    回覆刪除
  2. 你知我唔怕醜,我相信我係你其中一個值得留戀嘅原因
    我體會到你嘅唔開心,但我地要明白,反智嘅人,冇心做嘢呃飯食嘅人,只搞是非嘅人充斥住每個職場,而佢地往往係你上司,我地無疑好無奈,但我地有選擇,我們不能事事順利,但我們可以事事盡力;我們不能控制他人,但我們可掌握自己。
    少奶,唔好話冇得揀,everything is a matter of choice,你有得揀,只係你覺得自已嘅opportunity cost太高,高到你唔會走啫;其實你已經揀咗,你明冇?唔好喺呢點度轉牛角尖呀,如果唔係,我地就會怨東怨西,忘記自己有嘅幸福ga la
    共勉之!

    回覆刪除
  3. 依~ 原來你同小昭係同事?
    小昭講得好岩呀~ 真係間間公司都會有一類令人討厭的人。出黎做野, 只有一個原因我覺得應該唔撈的。就係全公司的人都一齊排斥你, 唔同你講野, 唔同你合作........< 咁樣返工實在太唔開心了!!!
    但我唸我地都係ok易相處的人~ 呢d事不會在我地身上發生的。
    所以, 珍惜一班和你開心工作的好同事們吧!! 收工有齊講下"是飛", 當笑話咁咪算囉~
    唔洗咁唔開心bor~ ok?

    回覆刪除
  4. 自己以為做得好嘅事 別人唔認同 咁別人做得好嘅事 少奶又認唔認同呢 世事無絕對 每個人都有一套生存方式 尊重別人嘅生存方式有個專用名詞~處世 妳有小昭以經好幸福啦

    回覆刪除








  5. 人生不是樣樣都能如願的,起碼你有一班好同事呀!若現實是不能改變,那麼為有改變自己的想法,人都開心D哪試吓亞QD,別走入死角去.






    回覆刪除
  6. 快到聖誕,不要俾它破壞妳的心情啊!

    回覆刪除