關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月9日 星期三

尖沙咀海港城X消防處流動宣傳車

 


2009年12月4日(星期五)


 


睇吓濶太蕭C奶


係北京樓到食完LUNCH


再影埋太古廣場的聖誕裝飾之後


就到咗尖沙咀


原本蕭C奶諗住SHOPPING的


不過突然諗到。。難得放假喎


不如去海港城到影吓聖誕裝飾


假日會勁多人


平日應該少啲人


所以蕭C奶即刻走咗海港城了



應該夜晚靚好多



呢張真係影得麻麻了,因為反光啊。。



啲花裝飾都幾靚,不過我諗夜晚開埋燈更靚啊



今次海港城用咗呢個公仔做主題。。唔知佢叫咩名??



 



行咗出去外圍了。。



聖誕樹都幾靚呀。。。又影一餐



勁多人頭呀。。。平日都勁多人。。。真係好難影



 



好鐘意垂下來個啲一條條裝飾,閃閃吓好靚



啲小朋友一見到就好開心了



 



因為得蕭C奶一個人,所以係到無聊玩自拍



見到呢個玻璃球嗎??


可以走入去同佢影相嫁



只要你捐贈10元給血癌基金


咁就可以入去呢個咁靚靚的


玻璃球到拍照留念



蕭C奶都係搵人影嫁咋。。


 



呢位哥哥仔都算係咁嫁了


影到中間,有人,有圖,


多謝您呀。。


 



再行前啲, 有係呢個公仔玻璃球



嘩。。趁無人,即刻影先



 



 



蕭C奶今日好似啲遊客咁囉


周圍影相


影吓影吓。。而。。


發現新嘢喎


有個消防吹氣大公仔係到喎


好得意呀



原來係想宣傳有關消防知識比大家知



蕭C奶都係第一次見到消防處的流動宣傳車呀



消防吹氣大公仔


見到蕭C奶影佢,即刻擺個HELLO的手勢



跟住又擺咗企立的POST比蕭C奶影



第三個POST。。



 


哈哈。。。放棄去SHOPPING


走咗去影影影


都係因為想試用多啲部G11啫


影完海港城及消防處流動車


仲未影完嫁。。。


下回分解。。


3 則留言:

  1. 今年海港城的燈飾都幾靚呀,公仔又幾得意,不過我都冇影相添......
    [版主回覆12/10/2009 12:21:00]有時間咪去影囉,我都係因為嗰日放假,先去咋。。如果吾係又唔知幾時先會影到啊。。不過我覺得夜晚靚,朋友仔夜晚影咗呀,靚好多啊。

    回覆刪除
  2. 海港城每年都落好重本,年年都好靚呀!
    [版主回覆12/10/2009 18:06:00]OK啦,其實今年我覺得無往年咁靚。BUT都可以的。係呢,你有無影吓聖誕裝飾呀。

    回覆刪除

  3. 少奶,你就唔啱啦,見到有靚仔消防員哥哥即刻call我去嘛,等我用G11同佢影相同佢搭訕嘛

    回覆刪除