關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月21日 星期一

日式蟹柳配黑胡椒洋蔥蕃茄意粉


 


2009年12月19日(星期六)


 


是日在CITYSUPER買來了這樽


黑胡椒洋蔥蕃茄意粉醬


這個牌子之前食開的


而且之前係食開白汁


好好味


所以覺得這個牌子有品質的保證


今次就試吓蕃茄味吧!


 


日式蟹柳配黑胡椒洋蔥蕃茄意粉


 



今次選用貴少少的蟹柳。。嘻嘻


真係好食好多嫁。。



少爺食到舔舔利..咁又係呀


蕭C奶自己都係, 因為蕃茄好開胃



 


記住呢個牌子呀


佢的白汁勁好味嫁


不過都幾貴,40元一樽


好彩好味及足料



簡簡單單咁又一餐


都係蕭C奶的口號啊..


記住認住呢個牌子呀


CLASSICO



 


據我所知


呢款牌子的意粉醬


唔係間間CITYSUPER有得買


嗱。。之前係尖沙沮係搵唔到


而家就唔知了


但係沙田及中環IFC的CITYSUPER


就一定有呀。。OK。


如果各位BLOG友,朋友們見到第二到有得買


煩請通知一聲啊。。THX。


沒有留言:

張貼留言