關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月26日 星期六

小型聖誕派對2009


 


2009年12月23日(星期三)


 


今日一早約好咗幾位啱咀型兼好玩得的同事


一齊開個聖誕派對啦


 



原定係六個人的..可惜好友gigi唔舒服, 放咗病假


所以今日只得我哋五個人


等阿慶同我哋女仔影番張合照先



每人都要預備一份聖誕禮物


呢份咪係蕭c奶的


今日仲帶咗ddung一齊嚟開派對添



仲有呀慶及朱美的, 兩份的size差好遠喎????



嘩...呢份咁大的, 一睇就係朱古力嚟的....


肥shirley一定係買食嫁啦...哈哈



肥儀...包到份禮物唔錯喎, 仲有條金線添.



蕭c奶較早前同少爺係citysuper到


試飲過呢支有汽果汁, 無酒精嫁


又唔貴, 只買39元一大支


好好味, 所以買咗一支嚟同大家一齊飲杯.



肥shirley買咗呢盒蛋糕送比我地一齊食



唔駛講....開餐了...


 




乾杯....Merry Christmas....



每一預備一樣聖誕美食


左髀(蕭c奶) ---- 蕃茄腸仔蘑菇意粉


阿慶 ----- 沙嗲雜丸


肥儀 ----  鹵水雞翼


肥shirley --- 雲吞及鮻魚肉


朱美 ---- 菜心及生菜



 



開始抽獎了...



經過一輪又興奮又刺激的抽獎之後


結果就係..


左髀 抽到 肥儀


肥儀 抽到 朱美


朱美 抽到 左髀


光頭慶 抽到 肥SHIRLEY


肥SHIRELY 抽番 光頭慶



拆禮物了...


左髀 --- BODY SHOP的PRODUCT


肥儀 --- 美麗日記的MASK


肥SHIRLEY -- HAND CREAM


朱美 --- 馬莎的兩樣意粉醬+一個美麗聖誕鹿袋仔


光頭慶 --- 一盒朱古力



因為食得好飽了, 所以有兩樣甜品


都要留到4點半先一齊食呀



 


好似好美味咁喎....不過食落覺得太甜了


點都好, 多謝肥shirley呀....





而蕭c奶就帶來了這盒Family Biscuits


今年個盒好靚呀...一定要留起佢嚟, 比少爺先



食前唔記得影低, 都比人攞走咗啲了....


一盒有兩層的, 我今日就做咗聖誕小姐


攞住嚟盒餅送比啲好同事一齊分享啊..


祝大家, 聖誕快樂!



呢張相, 其實阿慶個樣好得意嫁...嘻


可惜你哋睇唔到了, 打咗格仔...



 


好開心呀, 今日巳經好有HOLIDAY MOOD 了


唔想做嘢囉...嘻嘻


朋友們, 今日好開心呀


同你哋開聖誕派對


下次等埋GIGI, 我吔一月份再攪過派對啦...


2 則留言:

  1. 果然好好玩喎!但你下次唔好將興哥仔個樣好似啲戲咁打格仔啦!好傷佢心咖!哈哈~
    [版主回覆12/27/2009 12:05:00]師兄, 唔係我想咁做嫁. 係阿慶唔鐘意係blog到show到自己個樣. 所以佢一早好耐之前, 佢話如果有佢份的相, 要打格仔. 同埋我哋傾咗我係佢blog到回應要用私人回應, 相對地, 佢係我blog到回應, 都係一樣用私人回應呀.
    你而家明白未???

    回覆刪除
  2. 完全明白晒啦!哈~

    回覆刪除