關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月15日 星期二

韮菜花炒肉片(內附食譜)

 



 


2009年12月15日(星期二)


 


超級頭痛呀


因為要重新為飲食問題


而作出改善


食咩餸好啊...咩都話肥肥肥


點攪???


其實我覺得咩都食得


最緊要樣樣都隔住嚟食


同埋最重要做運動


希望蕭c奶可以幫到少爺減到啦


 


今日上午返灣仔office


所以中午吃過lunch


就即刻到灣仔街市買餸


 


嘩...諗到頭都大埋


行咗一圈


見到有檔買啲韮菜花好靚


唔怪之得咁靚啦


成24蚊斤呀


好貴....


不過蕭c奶都買咗


平時最like韮菜花炒田雞


而家改為炒肉片囉....


 


韮菜花炒肉片



 


材料:


蒜頭 3至4粒


廋肉  15元


韮菜花   一斤


 


預備:


(1)韮菜花切段, 洗淨, 備用


(2) 廋肉洗淨, 切片, 然後用適量的鹽, 糖, 油, 豉油


醃15至30分鐘, 備用.


(3) 壓碎蒜頭做蒜茸, 備用


 


做法:


(1) 起鑊落油, 先炒熟肉片, 盛起備用.


(2) 跟手加多少少油, 爆香蒜茸, 加入韮菜花及適量鹽,


炒至九成熟


(3) 然後加入巳炒的肉片, 抄勻至全熟, 即成.


 


** 其實蕭C奶今次無加蒜茸及鹽,


因為我哋要少油, 少鹽, 要食好清好清啊.


呢次的韮菜花真係貴咗啲, 不過又真係好好味,


同埋好新鮮好嫩口, 真係好靚.


真係一分錢一分貨!


1 則留言:

  1. 一味餸要$40,都幾貴喎!
    [版主回覆12/16/2009 23:26:00]都係呀...不過唔係餐餐係咁, 而且個 韮菜花真係好靚, 仲好夠斤兩, 我吔呢味餸, 仲要帶埋兩個飯盒喎, 即係4人分量, 都唔算話好貴好貴啫...係咪

    回覆刪除