關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月4日 星期五

南丫島遊

 



2009年11月29日(星期日)


 


繼上上次的


東涌行山半日遊



大尾督踏單車美食半日遊


呢個星期我哋擇選咗到南丫島遊一遊


真係好耐無嚟南丫島了


每次一落船到榕樹灣, 勍好鐘意呢個景



陽光普照,天氣好好



 



不過都啲霞係到,所以有陽光都有啲灰暗感



係人都知, 南丫島呢間‘金卷食品’ 好出名


少爺係到得個試食, 無幫襯嫁。。



再行前少少, 見到有好多人幫襯喎


呢個叫興記的,出名鮮鴨腎



上面相中的師父, 真人在此


少爺買咗兩串鴨腎,果然係GOOD呀


好淋身又夠味,抵試抵食。



先先醫飽個肚先,唔記得呢間叫咩名添。。失察。


叫咗幾款炒嘢,一齊食。



食完LUNCH,愛麗詩話要買呢個


花生椰絲綿花糖


試一試


一向都唔鐘意食有棷絲的食物


不過見咁特別,蕭C奶都試咗一件


又幾好味喎。。



再行前, 少爺又餵食了然


(頭先食LUNCH時,食咗好少就話飽,


沿路少爺一見到啲小食,就走前去望不突止,仲買嚟食)


嗱嗱嗱。。。蕭C奶無亂噏嫁,有相為證。


而家見到有串燒, 佢又買了。。。



沿路行,見到阿婆豆腐花了


成年幾無食了, 嚟到爝然要食啦



身為少爺,都要負責買同比錢



降低少爺身份,變咗小二



你哋都大膽呀,竟然要少爺又買又出錢又出力


做咗小二,又無天理呀!



阿婆豆腐花,無食咁耐, 都係保持水準


夠滑夠香, 上次大尾督嗰間,真係勁唔掂啦


唔該學吓阿婆啦。。



終於有張合照了。。。



食完豆腐花,我哋出發了,沿路人多狗多單車都多


連蕉樹都多。。。



終於都到咗環‘南丫風采發電站’


難得咁齊人,蕭C奶梗係有帶腳架啦


可以影團體相嘛



自己SET腳架影的



行前啲,見到呢到好長路,有海景


可惜係有煙霞關係,唔清囉



當然唔少得係個牌前影相留念



見唔見,左邊多咗位靚太呀


其實蕭C奶同GIGI姐早前傾開


呢個星期會去南丫島


GIGI姐又話,佢又係喎


咁就到時睇吓有無咁橋撞到


果然。。撞到正呀。。



參觀完‘南丫風采發電站’


我哋要趕住去行山了


呢兩PAIR真係。。。無聊



又行到嚟‘洪聖爺沙灘’


巳經開始日落咁了



夕陽無限好, 只是近黃昏



南丫島的空氣真係好清新



 



繼續努力, 向前行



唔經唔覺, 又行到嚟個亭到


行出啲,開始太陽落山了



今日帶咗佢出嚟,佢真係好可愛



前面三位行得咁快嫁,,唔該等埋我哋呀



橫掂都追唔到佢哋, 同愛麗詩影番張先



嘩。。無人嫁。。好正



一見到呢到, 就知好快就到終點



而。。呢個係新的觀景台喎,入去望望



 



未入前,係個觀景台前影吓


 


 



呢個觀景台好舒服,面向海,好正



 



約埋三五知己嚟玩野餐,談吓心


吹吓水,又吹吓海風, 都幾正呀



仲有人嚟呢到釣魚添



 



少爺又係到諗緊咩呀



離曞咗觀景台, 終於都行到去碼頭了


蕉蕉見到有南瓜紅豆味, 好想試


所以佢就買咗三個, 一齊試食


OK啦, 如果無紅豆就好了..嘻嘻



 


咁就完咗南丫島的半日遊了


出番去中環之後


因為大家都諗唔到想食咩


最後謝主任及蕉蕉就返屋企食


而我哋四個人就搵咗一間漁湯米線之家


醫肚了..仲睇咗少少宮心計的大結局添.


下星期我哋又去邊呢...諗諗先!



3 則留言:

  1. 南丫島個view真係幾靚, 行山又c服, 仲有好多好野食, 阿婆豆花真係一定要食既..keke!
    [版主回覆12/06/2009 20:31:00]係呀, 次次都要食嫁...好味好味..

    回覆刪除
  2. 好鐘意你o個張"呢兩pair真無聊", 一睇到就覺得好開心喇
    [版主回覆12/06/2009 20:31:00]yeah..

    回覆刪除
  3. 好健康喎...!
    [版主回覆12/06/2009 20:31:00]梗係啦....唔想成日係屋企啊...

    回覆刪除