關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年12月6日 星期日

湯+菜+魚+肉

 


2009年12月3日(星期四)


 


有媽咪係到真係好健康


有湯,有魚,有菜, 有肉


真係勁好,勁正


尤其係有新鮮魚食


因為有時蕭C奶放咗工返到入去街市


都未必會買魚的


最主要原因係屋企的街市無咩魚買


買嚟買去都係幾款魚,好鬼悶


所以有時想食第二啲魚無得買嫁


所以咪有時無MOOD買魚食囉。


 


媽媽煮意:


節瓜咸蛋滾廋肉湯


三個字形容: 快靚正。



馬友魚


唔知係咪用呢個 ‘友’字呀。。。嘻



豉汁蒸馬友魚


好鐘意食呢款馬友魚,因為好滑。。



豆腐卜木耳炆豬肉


最鐘意媽咪炆的豬肉,好鬼入味又夠香口。



灼雜菜



 


嗱嗱嗱。。。蕭C奶真係呢排無煮過飯


全部都係由媽咪煮啊。。。


真係咩都唔駛我哋兩公婆做


都好的。咁即係代表媽咪有氣有力


好健康啦。


沒有留言:

張貼留言