關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年1月8日 星期五

攞報告

星期二 (5/1/2010) 陪咗媽咪去做p.e.t. scan,


星期三(6/1/2010)早上, 媽咪打比我,


話有得攞報告了....(咁快...個心又有啲驚)


因為琴日先去做, 今日晨咁早就通知有...


個心又亂諗...唔通真係..真係有癌細胞!!!


 


不過點諗都好, 都係要去攞嫁啦...


一於唔駛諗, lunch time飯都唔食, 即刻搭地鐵去攞報告.


攞咗份報告返嚟, 即刻fax咗去私家醫生到先,


不過私家醫生未覆我. 攞咗報告返嚟,


 叻叻及millia小姐分別都幫我初步睇咗個結果,


應該唔係癌細胞, 反而可能係媽咪啲骨退化.


而且叻叻仲幫我睇哂成份report, 以佢有限的醫學英文,


份報告話媽咪由頭, 頸, 心, 肝, 脾, 肺, 腎, 所有器官都正常


最重要有一句係:


第五節尾龍骨的陰影, 反而係退化多過係癌細胞


話一講到呢一句重心, 成個人鬆哂


叻叻及millia小姐話睇唔到係唔好嘢, 咁我即時都安心好多.


不過佢倆位都話, 佢哋唔係專業人仕,


只係表面咁睇係無事. 咁我都會等埋醫生詳細的分析先.


後來may姐都幫我睇, 佢都係同叻叻及millia小姐一樣


都係話見唔到唔好嘢.


多謝叻叻, may 姐及millia呀, 以及多謝各位的祝福!


 


咁我都即刻打個電話比媽咪


講比媽咪知叻叻佢哋睇咗份報告


解咗比我聽, 我咪同媽咪講


唔駛擔心咁多, 應該無問題


等媽咪都唔駛呢幾日個心囉囉攣


咁當然都係等到14號返去


聽醫生講一次, confirm先, 咁個心要安定啲.


2 則留言:

  1. 你d同事又會識咁多野0既??
    祝你心想事成~ 媽咪身體健康
    [版主回覆01/09/2010 10:42:00]係呀, 佢哋全部都係senior court interpreter (高級傳譯主任), 啲英文勁到爆呀, 好多時有好多嘢唔明, 就請教佢哋. 有啲仲識日文, 韓文, 法文, 等等的語言, 所以有好多時, 有啲化妝品, 寫日文呀, 我咪攞番嚟問佢哋囉...嘻...好正嫁, 而家唔怕買日本, 韓國用品, 買咗返嚟, 就請教佢地點用. 好好嫁.
    多謝您的祝福. monica我會去你blog嫁, 不過有時未必有時間, 留言咋, 保持聯絡啦.

    回覆刪除
  2. 你好呀...我其實上次留過言架啦,不過唔點解冇post到出黎.....我搵唔番
    放心啦,份報告一定冇問題.....祝你媽咪身體健康,日日都咁幸福!!!!
    [版主回覆01/09/2010 23:09:00]唉..個屎人yahoo blog真係好多問題嫁. 我都試過你的經驗.
    mr & mrs菇, 多謝您的到訪及祝福問候.
    我都好耐無去你到了, 不過有時去到, 你都未有新嘢呀...嘻嘻
    我覺得你好靚, 我好like你影相啊...好廋呀. 羨慕屎我呀.

    回覆刪除