關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年1月29日 星期五

剩餘物資

 


Photobucket


2010年1月24日(星期日)


 


琴日bbq過後, 見到我哋咁多嘢食


梗係食唔哂啦...嘻


每人都分啲攞番屋企


今日的午餐及晚餐都係食番琴日的bbq食物啊...


 


早前好友蕉蕉及謝主任又去咗日本


係又去呀, 每兩個月至三個月佢哋就會飛去一次


真羨慕呀....


佢都買咗兩包日本麵比蕭c奶做手信


正呀...無任歡迎!


好喎...未試過, 個味道望落好似好正咁喎


'柚子胡椒豚骨味'


有我喜歡的柚子, 又有少爺喜歡的胡椒


一個麵有齊哂我哋倆個的口味


一於今日試咗佢先



又係蕭c奶like的日本麵麵質


嘩...好期等呀


柚子的酸酸哋及清怡的味


再夾少少的胡椒辣味


唔知食落去係點的呢?



先先將琴日bbq攞番嚟的分配吓先


因為食lunch不需要太多


只煎了三件豬扒及少許配菜



然後配上這款


'柚子胡椒豚骨味的日本麵'


簡簡單單又一餐


食落去真係好得意喎


少少的柚子酸酸哋味


再加少少的胡椒辣味


好特別呀, 又酸又辣, 好鬼開胃呀.


有機會自己走一趟, 又去添貨先.




到咗夜晚, 蕭c奶又可以懶懶唔駛出去買餸


因為...又係食番琴日的剩餘物資囉


係到諗...午餐食咗湯麵及豬扒


咁今晚點呢....


諗吓諗吓, 企係個廚房到望咗一陣


嗯...有烏冬喎..好不如就炒烏冬啦



好豐富嫁, 好多餸嫁


有金菇, 雜丸, 青椋, 黃椒, 翠王\瓜


仲加埋屋企仲有啲蝦



簡直係餸多過烏冬呀..嘻嘻



咁咪又一餐囉, 有時啲朋友問蕭c奶


日日都要煮, 成日問我煮咩


其實因為我哋倆公婆咩都食


所以蕭c奶真係好容易煮飯買餸


所以蕭c奶都好多變化


唔會比少爺食到悶嫁.



 



 


 


1 則留言:

  1. 我食炒烏東, 次次都係食野d烏東唔會食d配料
    [版主回覆01/31/2010 09:20:00]咁正, 如果同你一齊食, 我咪好有 jet so囉. 我最愛食餸, 哈哈.

    回覆刪除