關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年1月29日 星期五

雙色絲襪

 



 


最近興起一股 '雙色絲襪'


或者 '漸變色絲襪'


'漸變色絲襪'我就唔like,


但係就好like  '雙色絲襪'



有天看見同事穿了一對紫黑色的雙色絲襪


前是紫色, 後是黑色


好型呀.....


即刻向同事問問


原來而家興喎...我蕭c奶真係忙到興咩都唔知


好鬼out啊..



詢問之下, 原來仲有好多顏色


有灰黑, 彩藍黑, 桃紅黑, 棗紅黑, 墨綠黑等等


嘩..一聽到桃紅黑, 好想要呀


最後自己走咗去買啦


嘩...勁斷貨, 第一次去買剩灰黑及紫黑


蕭c奶唔執輸, 難得去到, 都買咗一對灰黑


唔好睇佢唔各眼, 其實都好靚嫁.



 


最後去咗幾次都無貨


去咗第二間, 買到棗紅黑,


今次個個都話靚, 同埋真係有廋腳效果喎


後來又去咗旺角


買咗墨綠黑及棗紅黑囉


我自己無再要, 幫啲同事買


因為反正自己都有兩對


佢哋個個一對都無


就幫佢哋買咗先啦



我而家淨係想買到桃紅黑咋....嘻


睇吓有無緣份買到啦.


4 則留言:

  1. 呢期好HIT呢種, 我都買左幾對, KEKE!
    [版主回覆01/30/2010 21:13:00]你買咗咩色呀...

    回覆刪除
  2. 死火喇~ 大鄉里添~ 我見都未見過呀
    麻煩你可唔可以著上腳影張相比我睇睇呀
    我好鐘意著絲襪的
    丫~ 仲有, 幾錢一對????? (((好心急等你reply)))
    [版主回覆01/31/2010 09:33:00]嘻嘻, 我仲以為自己係最out添...果然一山還有一山高啊!
    唉...見你咁鬼大鄉里, 平時我就唔會影相嫁了...唉, 見係你啦 , 豬小姐. 等我呀...我睇吓呢兩日著咗影低佢啦.
    不過咁呀, 我肥, 著咗上去影咗, 如果有咩令到你嘔心的話, 我唔負責任嫁. 每對的牌子都唔一樣價錢, 因為有幾個唔同的公司出. 不過咁唔會相差好遠.
    我買灰黑色, 就38元.  另外一對棗紅黑就買35蚊. 後來幫同事買的墨綠黑又變左係40蚊.
    都係睇吓間鋪開幾多錢掛, 不過around 35-40元一對. 個質地都好靚, 唔會咁容易爛的, 好好著, 我覺得都幾抵囉.

    回覆刪除
  3. 真係辛苦晒左脾,...,旺角邊間有呀,我可以自己買,...
     
    [版主回覆02/01/2010 21:32:00]其實我無分邊間買的, 總之一有買絲襪的地方, 我就入去問有無雙色絲襪買囉.

    回覆刪除
  4. 等你等你, 我都打算搵日收工去睇睇~ ^^
    [版主回覆02/01/2010 21:33:00]好快啲買啦, 趁新年嘛....

    回覆刪除