關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年1月20日 星期三

認真

朋友笑說, 這似好像很認真


對, 對,對...蕭c奶真係好認真


其實每做一件事, 蕭c奶都是很認真的, 不是玩玩吓


就算有時很多事, 到了最後, 可能未如理想


但蕭c奶在那過程, 確實是用心, 用時間及認真的


這次學日文, 蕭c奶的確很想學好, 很想做到有成果


所以有很多私人時間或活動都因為日文


而放棄


例如: 每日lunch time, 必定會和gigi去巡鋪,


而家沒有了, 只好拋下gigi一人食飯及巡鋪


在此向gigi說句, 不好意思啊. 相信你會明白的.


攝影 --- 好開心有部單反機, 只可惜, 我也因為日文


而放棄了學攝影, 而且亦都無時間去影相,


也要拋下ivy一人去學習, 也在此跟ivy說句, 不好意思.


我想你會明白我的.


攪活動 --- 其實個心好想同啲朋友仔去玩吓


but真係好攰, 無時間, 平日巳很想回家休息,


到咗假日, 又好想待在家中爭取時間溫習及休息


所以朋友提議所有活動, 蕭c奶都不禁答應


各方好友, 唔好意思呀, 希望大家體諒!


探blog友及寫blog --- 其實係呢方面, 蕭c奶認自己


係做得好好, 因為雖然忙, 但真的不忙會到各位blog友到探訪,


只是沒有時間留言.  亦都因為好多朋友, 都會到自己blog,


所以我也不忙update自己的blog, 好等各朋友都得知蕭c奶的近況.


其實在此都不忙多謝大家, 對蕭c奶的blog不離不棄.


寫blog係希望可以將自己每一日及感受,


記下來, 所以無論多忙, 我總會用時間寫的.


因為感受是要那一刻記下來, 過後, 便沒有意義了.


家庭聚會 ---- 也因為要讀日文,


又要休息, 所以少咗好多時間返兩邊屋企食飯


亦都無時間陪他們出外走走


but我深信, 家人絕對明白及支持蕭c奶的.


 


既然各方朋友都知蕭c奶認真學習


所以如果我真係忽略咗你哋


都希望你哋明白及體諒


如果係朋友的話...嘻嘻...


我諗你哋係唔會埋怨我的,


反而係會支持我掛!


點都好啦, 我蕭c奶在此向大家保證


點忙都好, 我會盡量抽時間比你哋嫁. ok.


沒有留言:

張貼留言