關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年1月24日 星期日

有大有細BBQ@YOHO TOWN

 



2010年1月23日(星期六)


 


最近忙東忙西, 攪到個人好緊張咁


又攰又無精神


同事阿儀早前攪BBQ


問我去唔去


心想...都好喎, 其實佢哋成堆人


成日出去食晚飯或去琛圳玩


我次次都例行唔出


佢哋又好好, 就算知我多數唔出


都會問我一聲去唔去


咁好啦, 都好想同佢哋一齊玩吓啊...就答應咗了.


去邊到燒好呢...


諗吓諗吓, 我就提議不如去我同事的會所到燒


因為好平, 地方又正, 又方便


係YOHO TOWN


佢哋個個都話無問題,


咁我就請咗coey同事幫我book場了


多謝您呀, 唔該哂!


 


# v,


 





 呢到個環境真係好好, 又大又乾淨, 又舒服



 


開始燒了...


嘩...有鱔呀, 金沙骨, 芝士腸等..



好肥美呀...



成堆人咁難得可以聚埋一齊


又幾happy的



 



 



嘩..勁多嘢食,有廚師腸,紅腸, 芝士腸,豆腐卜,


燒賣,青黃紅椒,雜菇,粟米,餃子,茄子,翠玉瓜


仲有豬扒,牛扒,龍脷柳,羊架,羊粒,金沙骨,


雞翼,鱔,番薯,雜丸,麵包,熱狗包等等...



仲有各式飲品



 



美女廚房---apple小姐



係喎, 仲有魷魚添呀...



 大廚好忙呀...未停過手



 仲有豬頸肉都未寫呀...嘻



 多嘢食到, 不得了..





 




 



 



 



 



左: gigi, 中間: 蕭c奶,右:apple



gigi及老公kenneth



肥shirley及光爺


(倆公婆)



仲有佢哋一對仔女呀...



阿文及apple , 勁sweet啊..



我同gigi要做中間人, 分開你哋..哈哈.






 


好好玩, 好好笑


比shirley個老公笑死咗


笑到我喊添呀...


最衰少爺要去新居,


唔係就可以一齊玩了


咁多嘢食, 梗係食唔哂了


最後每人又食又攞走


正呀...下次睇吓攪咩活動先...


好開心, 輕鬆咗一日,


真係好...


仲有啲嘢食好好味啊


尤其係羊架,雞翼呀...


1 則留言: