關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年1月17日 星期日

星洲叻沙海鮮湯麵

 


 


Photobucket


2010年1月17日(星期日)


 


琴日行書店, 打書釘


攰到阿媽都唔認得了


對腳攰到屎囉


今日終於可以瞓晏啲了


不過蕭c奶唔記得咗今晚要去飲宴


oh...點解呀...好唔想出街呀


唉....無計....好彩奶奶提吓咋


唔係...一定唔記得啊...



好友'叻叻'上個月送了新麵給蕭c奶


今日試吓先:


 


星洲叻沙海鮮湯麵



 


好友'叻叻'所贈, 必屬佳品



 


原來係非油炸, 少脂肪, 仲不加味精添


果然啱哂健康一族的蕭氐夫婦啊.



 


 



沒有留言:

張貼留言