關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年1月15日 星期五

2010年是我的幸運年嗎?

2010年是我的幸運年嗎?


身邊的朋友,同事均說蕭C奶


由2009年尾行運到2010年頭都仲咁好運。


因為抽頭獎,仲要幫同事抽到好多份


跟住第一年入申請抽公屋


仲要係抽市區及新興建的


咁都比蕭C奶抽到


再加上以為媽咪有事


最後係無事,平安。


即時身邊的各方好友,都話要同我夾埋買


六合彩喎。。。。


因為大家都覺得蕭C奶好好運。。


 


是好運還是有心人得到好報呢?


蕭C奶確信自己一直都不是一位好運氣的人,


蕭C奶相信自己為人一向好,有善心,必得到好報,


凡事靠自己,上天必會看到,聽到,總好過靠運氣吧!


 


不過咁,老實講,蕭C奶唔望發達,


中六合彩中幾千萬咁多,咪攪!


蕭C奶只求日後平安,順利就足夠了。


所以朋友們,要祝賀的,


請祝蕭C奶: 平安,快樂。


唔好祝我發大達呀,小小財可以接受,大財就免了。OK。


 


人太過貪心或者想擁有更多的


蕭C奶總認為日後可能會失去更多


就算真係比我中六合彩,我只求中到二十萬就足夠


十萬用作新居裝修,購置傢俱,


五萬可以還給阿姨一半的錢,(媽咪的手術費)


最後剩餘的五萬,有少部份是用作捐給有需要的人/機構


然後再剩餘的流動資金,作有不時之需所用。


咁就完美了。。。嘻嘻


(係到發夢,講到好似真咁。。嘻)


 


媽咪及嗲哋都教做人要 ‘知足常樂’


而家越大越理會到呢個意思


蕭C奶亦都深信 ‘知足必定常樂’更可以得到平安!


若然今年真係蕭C奶的好運年


蕭C奶一定要好好把握機會去實現所有的事


亦都會好好珍惜所得到的一世人都未擁有過的運氣


1 則留言:

  1. 積善之家~必有餘慶
    [版主回覆01/17/2010 14:25:00](Empty)

    回覆刪除