關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年1月11日 星期一

日文生涯

終於都同少爺開始咗我哋的日文生涯


只係400蚊,報咗係工聯會到學, 係元朗分校


逢星期三,晚上八點四十分至十點十分


初級的日文,係無會話,簡單的會話可能都未必有啊。


只係讀五十音,平假名,片假名,羅馬音。


而家好似啲BB咁,要寫COPY BOOK,


要狂背,狂寫,狂讀。。。。。


根據幾位學過日文的師姐比我的意見


只要五十音的基本工夫,肯花時間及心機,讀好佢


咁之後就可以上手啲學日文嫁了


好。。。一定要聽幾位師姐的意見


我同少爺要努力啊。。。


上星期三係第一堂,教咗十五個音,


話讀都容易啲,話但係啲音的日文寫法,


真係要狂練習寫,同埋認字囉,


真係好鬼似嫁。。。嘻嘻


嗰幾位師姐,啲日文超勁,


可以做教師都得,佢哋學咗五至六年


而家仲有上堂KEEP住啲日文嫁


真係學海無崖。。


其實少爺真係好聰明,


佢只係聽咗老師譾幾次,


佢就巳經識讀,識寫了,


而我。。。比較笨啊,所以要死記爛記


好友謝住任,原來都報番讀日文嚟溫書


謝主任本身以前都讀過日文的


而家佢都想讀番好啲


YEAH。。。一齊努力


希望將來我同少爺都識講少少日文時


大家又一齊去日本旅行啊。


1 則留言:

  1. 用平假名和罗马字(拉丁字母)标明了日语的汉字.请供你的日语的学习使用goopaa.

    http://www.goopaa.net/

    回覆刪除