關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年1月23日 星期六

蕭家姐新居入伙@容龍酒家


 


2010年1月10日(星期日)


 


可喜可賀....蕭家繼蕭大哥榮升業主後


今次輪到蕭家姐了...yeah!


蕭家姐今日的入伙酒


擇咗容龍海鮮酒家


蕭家姐話好想幫襯容龍好耐嫁了


一於豪一豪佢先喎...

025.gif image by natnatyau



一直以嚟, 我自己都好想試呢間酒家


不過好早前都聽過人話好貴


難得蕭家姐咁大方


佢自己都好想試


所以佢自己一諗到餐入伙酒


就決定嚟容龍


只可惜...對於容龍呢間酒家


以後都唔會再幫襯


超級失望

189bbdde.gif image by natnatyau


就算有人請我都唔會嚟


寧願去第二間好過


都係嗰句啦....貴唔緊要


最重要係質素


 


係容龍到, 你只會搵到:

082-2.gif image by natnatyau


無質素


無服務


無味道


無水準


公主小装饰


大家不妨睇睇以下的餸菜


就會明白.


有錢都唔好咁嘥


咁的價值及服務

_1578.gif image by natnatyau


不如去五星級酒店豪一次好過.


公主小装饰


芒果牛肉甜豆


嘩...淨係個賣相都唔得啦, 個碟仲大過啲餸,


好心啦, 咁出名的酒家, 都唔好咁孤寒啦,


嚟到, 叫嗰果(即係我哋)都尷尬,


整嗰個(即係容龍) 真係知唔知個 '醜'字點寫啊.....


再講味道, 奶奶一食, 即刻講:


阿bi, 呢碟餸你一定識整, 仲會好食過佢.


奶奶, 真係醒呀, 不過唔好同我比, 因為我蕭c奶


一定會好食過佢千萬倍及賣相精緻過佢囉!

041.gif image by natnatyau


蚊比同牛比, 容龍勁唔掂, 邊有得同我蕭c奶比!


呢碟餸咁簡單, 都可以煮到咸到屎,


仲有無味道可言.....


呢碟嘢...收...98蚊...oh...發屎佢囉


重新一句, 貴無所謂, 最重要質素!



豉椒炒蟶子


唉, 送到嚟, 只係見殼, 不見蟶子肉,


要咗一斤, 我都知唔係蟶子皇, 係無得比


咁講味道, 嘩, 又係得個咸字,


其實又係啲普通炒海鮮的餸啫,


但都可以炒到咁, 無試味嫁..唔該入面位廚師


攪邊科呀?????

urfoto23.gif image by magcatbook
 



睇落好似好靚...可惜又一劣作!



白灼九蝦


要咗一斤灼九蝦, 食咗以上兩味,


終於有一道係好味...

E011.gif image by natnatyau
但各位別忘記


九蝦本身係靚蝦, 甜及爽,


而且我哋係白灼, 所以一定係好食啦


因為白灼本身係唔駛用其他配菜或調味料煮


所以係九蝦本身新鮮及靚


所以呢碟好食唔好食, 都唔關容龍事啦!



西蘭花帶子玉環


又係好細碟, 都唔知點解要咁大隻碟,


既然知道啲餸係咁小份量,


好心唔好用咁大隻碟上菜啦,


真係好肉酸嫁.


大家以為好大, 其實係我zoom埋去影到咁大咋.


講味道, 西蘭花都算ok, 不過無咩特別,


上面的蛋白麻麻地, 唔夠蛋白香,


加上所謂的帶子, 只係將原本一粒厚的帶子


再切成幾片的薄片...超級慳家..


呢碟盛惠: 98元. 又係發到容龍屎囉....



斑球兩味


要咗一條老鼠斑, 一款用嚟炒,


一款用作蒸.


又講味道, 見個樣以為好得好食


點知...又失望多次.


斑球唔爽口, 仲有啲酶酶哋,


唔知係條魚唔新鮮


定係個廚師咁唔掂.


未食過咁差的斑球.


話明斑球兩味,


唔見第二碟的....稍後公佈.



炸芝士豬扒


蕭大哥好想試呢款有芝士的炸豬扒


咁見佢個名好似感覺唔錯


一於試吓囉...


送到嚟, 個樣好乾好乾,


賣相好唔吸引, 之前嚟咗幾款餸菜


巳經好失望又無水準,


諗住再比機會容龍...超級超級失望

189bbdde.gif image by natnatyau



食過日本菜的炸豬扒


你哋就會知又係無得比


嘩...人哋炸到的豬扒表面, 好鬆脆, 好靚仔


但係呢間容龍想學整, 又整唔到人哋咁有水準


個表面的真係好難食, 好似食緊啲又乾又硬的唔知咩咩咩.


其實我真係唔識形容,

th1188213270_253880.gif image by natnatyau
總之就好難食, 又乾又硬.


再講豬扒的肉質, 無豬味, 無汁, 仲有個芝士超唔得,


唔知用咗邊隻芝士去炸. 無芝士味.


食落口, 表皮還表皮, 芝士還芝士, 豬扒還豬扒,


即係唔似人哋日本菜的炸芝士豬扒,


人哋一啖咬落去, 係會入口即溶,


將係個表皮,芝士及豬扒溶為一體


而容龍呢到...真係超勁呀


可以將溶為一體, 變成三個獨立的口感, 超級分明.


真係不得不寫個 '服' 字比容龍.


我諗想搵勁唔好食的豬扒, 非容龍莫屬!



焗龍蝦


呢味餸仲加離譜, 簡真係食到火起.

th7aea69d5.gif image by natnatyau


話說, 蕭家姐想食芝士龍蝦加伊麵底,


同個待應落order,


點知.....待應話: 我哋呢到無芝士加伊麵底.


如果要伊麵底, 就無之芝士.


我眼都突埋...吓

....咁攪笑.


待應再答: 咁你哋想點邊款龍蝦呢! (態度勁唔好呀, 好悔氣嫁)


咁我問完蕭家姐, 無芝士伊麵, 你仲想唔想食啊.


要得芝士就無伊麵, 要得伊麵就無芝士.


蕭家姐就話: 算啦, 咁我要芝士, 放棄伊麵囉.


就係咁...我哋就要咗容龍的煮法


就當試吓囉. 


唉, 唉, 唉, 一見到碟龍蝦,


個龍蝦表面, 咁似之前炸豬扒的表面的


唉...一見到咁

E048.gif image by natnatyau
, 就知唔好食啦...肯定.



果然無錯, 個表皮炸粉, 又係同豬扒一樣,


再重複, 又乾又梗, 好難食.



開始食了, 睇吓塊表皮...嗯...真係好唔得呀


真係無芝士嫁...好難食.


仲有係...又係得個咸字, 係勁咸嗰種呀.



我就直頭飛起個塊又乾又硬的表皮

thfe10af44.gif image by natnatyau


都好彩仲有龍蝦肉...


不過食落就龍蝦的鮮味,


我哋懷疑佢唔係用新鮮龍蝦,


係用雪藏, 容龍專登用呢個方法去焗,


係想掩飾

th1188213270_253880.gif image by natnatyau
唔係用新鮮的龍蝦,


老實講, 就算佢係用新鮮龍蝦,


用咗個咁差的煮法, 真係嘥咗隻龍蝦


我覺得用蒜茸蒸會好食好多


同埋會食得到龍蝦的鮮味



斑球兩味


再次出現....記唔記得之前介紹咗炒斑球的一味


食到食哂以上的餸菜


等咗成20分鐘, 都未見最後一味,


差啲自己都唔記得.

D170.gif image by natnatyau


中間吹咗佢哋兩次了


終於前後等咗差不多30分鐘


嘩...蒸斑嚟了


估唔到食咗成晚, 除咗係個九蝦最好食


仲要係唔關煮法呀,


呢碟蒸斑, 算係最好味嫁了


蒸得剛好, 味道係最淡的一碟


之前的, 咸到好難頂嫁, 要狂飲水


呢碟最後係奶奶掃哂, 因為最淡口.



總括嚟講, 容龍真係好唔掂,


我未食過一間咁差勁的餸菜

th75.gif image by natnatyau


服務態度仲要唔休做, 唔想做, 唔想郁咁呀.


啲經理的語氣, 真係好無禮貌, 又好似覺得你好唔識嘢咁囉


好似好睇小人咁. 


最討厭係呢啲人, 狗眼看人低咁的態度!

th7aea69d5.gif image by natnatyau


 


呢篇真係寫到我一肚氣


唔寫又唔憤氣, 真係唔想再有人去幫襯


好食的食店, 一路寫會一路回味當時美味的餸菜


會好開心....but


而家我一路寫就一路火起

th7aea69d5.gif image by natnatyau
, 回想起當晚的


差到爆的餸菜, 真係勁唔like囉.

005.gif image by natnatyau




點解今次咁有心機寫,


係因為大家估吓我哋食咗呢幾款餸


盛惠幾多錢?????

_2070.gif image by natnatyau




係二千幾蚊呀....


見到個價值, 真係差啲暈低咗.

D173.gif image by natnatyau


二千幾蚊呀...唔係二百蚊呀


食啲咁的水準, 真係好垃圾呀

_2006.gif image by natnatyau


二千幾, 我哋可以要半圍食鮑, 蔘, 翅, 肚都得啦


仲可以去啲環境勁高貴的


服務質素好good的都得


雖然唔駛我蕭c奶比錢啫,


但係真係好戥蕭家姐唔抵及肉赤呀.

089.gif image by natnatyau




所以話呢, 預咗肯洗錢,


都要你比到個水準我先得嫁


貴唔緊要, 最緊要係質素.


無水準, 無服務, 無質素,  無味道,


物非所值!


仲要收人咁貴, 真係食人唔 '舌累' 骨呀!


 


奉勸各位,  唔好幫襯


***容龍海鮮酒家***


除非你有討厭的人


咁你就要介紹容龍比佢去了.

A003.gif image by natnatyau

 


   


而我一定唔會再嚟! 認真怕怕lu...

D179.gif image by natnatyau


 


從來都未嚟過一間咁差勁的食店!










 


 


容龍海鮮酒家


屯青山公路19咪半




電話 : 2450 6366


thfe10af44.gif image by natnatyau


 



3 則留言:

  1. 去三聖興記食好好多!
    [版主回覆01/25/2010 15:09:00]我都知啦。下次要試吓興記先得。THX。

    回覆刪除
  2. HEHE~~~要介紹比D自己好憎既人去先,哈哈!!
    [版主回覆01/25/2010 17:33:00]係呀。。。

    回覆刪除
  3. 它簡直是奇葩,做食市最基本要有的東西,它可以一樣都無,掂!

    回覆刪除