關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年1月17日 星期日

部屋設計及收納書


相信大家都知蕭c奶即將要為新屋而忙


忙於設計部屋, 佈置


忙於搵室內設計公司等


由於少爺及蕭c奶都不用趕著搬新居


最快起碼要過咗年後先開始


搵人裝修


所以最近少爺忙於上網搵資料


蕭c奶忙於到書局打書釘


希望搵多啲資料嚟幫吓手


早前蕭家姐做咗業主


蕭家姐就將幾本部屋及宜家書


轉交給我們啊.



由於新居地方不大


是小型單位


所以少爺及蕭c奶不約而同地


想到根日本部屋的方式來設計新居


昨天星期六, 蕭c奶剛巧要當值


放工後, 一個人走到sogo club的book store


打書釘了.....


睇咗十幾本...最後蕭c奶擇了以下三本


作為新居的參考書


嘩....日本書好貴, 本本都成一百元


好彩早前聖誕抽獎


抽到有sogo禮券


嘻嘻...所以唔駛錢啊...正!



一邊看這些書


一邊構思自己的新居


不禁從心裡笑了出來啊...


 


3 則留言:

  1. 洗唔洗我呢個明設計師幫幫你呀?
    仲有,你幾時拎你條手繩呀?順便食下飯仔咁啦......^^
    [版主回覆01/18/2010 00:03:00]唉, 我都係到諗我幾時先可以約到你呀....嘻
    嗱...呢個星期真係唔得了. 約你下個星期啦. 呀, 仲有呀, 喂, lunch食幾點呀, 諗諗吓, 如果我返灣仔時, 都可以約你食lunch喎.
     

    回覆刪除
  2. LUNCH食1點,不過如果係你要早一日話我知,咁我就唔帶飯......
    如果晚飯的話下星期我25及28號都OK喎,你呢?
    [版主回覆01/24/2010 17:53:00]記得約你下星期四, 28號呀...lunch.

    回覆刪除
  3. 裝修完之後, 記得post一d相比我地睇睇呀
    [版主回覆01/24/2010 17:53:00]唔post比其他人, 都post比你睇囉, ok.

    回覆刪除