關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年1月24日 星期日

DaDa生日飯局@金山海鮮酒家


2010年1月22日(星期五)


 


是日為好友'dada'的生日飯聚


dada話今日好想好想食海鮮喎


原本dada係想去尖沙咀的海鮮站


可惜巳經滿座, 所以要改地點.


 


問咗好多次壽星女, 佢都係話只想食海鮮


咁蕭c奶就攪盡腦汁


四處上網找尋食海鮮的地方


多數食餐海鮮都係大排檔或者西貢呀, 東涌呀, 流浮山等等


呢啲地方....咁因為又要就一就大家的工作地點


最後上網搵到呢間


金山海鮮酒家


諗起有位朋友仔都食過


見佢份人咁咀刁, 都肯嚟呢間


咁即係話呢間, 應該唔會差啦.

E011.gif image by natnatyau



以下所有菜式, 都係上網時, 見人哋的食評所講


所以蕭c奶一早就抄低所以好評如潮的正餸


一嚟到, 即刻比張紙dada, 問佢啱唔啱食


佢淨係落咗order要例湯及炸鱔粒


 


ivy姐係咁叫肚餓, 咁就叫咗


沙薑雞腳


夠淋身, 又大隻, 仲好夠味添, yummy yummy!



例湯


係木瓜雪耳唔知咩咩咩煲的湯???


唔記得咗個名..嘻

A037.gif image by natnatyau


我自己就覺得一般啦...無咩特別.



雲英雞


一見到隻雞的雞皮就知好食


好滑咁, 而且黃油色澤, 我最like呀

E008.gif image by natnatyau


而且仲有埋內臟添


食落去我自己覺得好味, 有雞味


不過我都認同dada所講


呢隻有少少過咗火


應該可以再滑啲的


不過都係高水準的


值得叫!



砵酒焗蠔


賣相一般, 唔係幾靚仔,


而且仲好似好細碟咁, 不過落order時, 巳問咗一客有幾多隻蠔,


都係話有五至六隻左右


焗咗出嚟, 唔會太縮水, 因為係桶蠔嚟的


不過味道呢, 就真係幾咸, 失色咗添


如果唔係因為太咸, 其實佢煮出嚟的味,


係幾金香嫁.



濃湯浸菜心


菜就必定要的, 見人哋個個都要呢個菜


咁梗係試吓了, 佢加咗啲頭菜, 及用濃湯上


所以個菜都幾鮮甜的



豉油皇鵝腸


呢碟一定要用


色, 香, 味 俱全呀


一個字.....正!

D176.gif image by natnatyau


好耐都無食過咁新鮮的鵝腸


而唔係雪藏及漂過的鵝腸啊


好夠份量同埋好入味, 好有鵝腸味呀


鐘意食的人, 一定要食呀!

D176.gif image by natnatyau



油鹽水花甲


一上碟佢哋見到個湯係橙色的, 以為係辣,


不過我同佢哋講, 唔係好辣嫁, 信我啦.


其實一啲都唔辣,個湯汁有大頭菜粒同蔥段,


仲有少少好似金不換的味添, 蜆很鮮甜,連個湯都好好味!


又係必食之選!

urfoto445.gif image by magcatbook



蒜茸粉絲蒸扇貝


大大隻, 好似係每隻14蚊,


蒸得剛好, 沒有過火, 又係好好味啊....


 



豉汁炒蟶子皇


76蚊四隻, 要咗兩份,


嘩...咁先似樣嫁嘛


肉多過殼, 賣相幾靚, 幾豐富

D176.gif image by natnatyau



而且個汁不會太厚太濃, 又不太咸


味道不錯, 而且蟶子肉好爽口添, 抵食!

D176.gif image by natnatyau



沙拉骨


甜酸度啱啱好,骨香肉滑, 食咗咁多正餸,


送來這款酸酸哋的, 好胃口呀!

D176.gif image by natnatyau



薑蔥炒肉蟹


肉蟹新鮮, 好有蟹的鮮味, 只是如果大隻少少就最完美了


 



松子炒脆鱔粒


其實我係網上見到有人食呢個餸


不過我一睇就覺得唔好食, 所以無提議到呢味


不過ivy姐及dada又好想食鱔


佢哋話叫呢個, 咁就叫啦


可惜...真係只係普通到唔普通, 唔出色.


下次唔好叫呀....ok.



魚湯浸菠菜


係送的, 食食吓, 個待應係會自動送碟菜嚟的


服務真係好呀.



綠豆沙


平時酒樓送的湯水,


蕭c奶多數都唔飲的, 因為嫌佢煮得好甜


哈, 金山又唔係喎, 我試咗一啖,


好飲呀, 因為唔甜呀, 好少好少甜


好啱我呀, 好飲呀, 最後係飲哂成碗



 


呢間金山真係值得一試


貴錢又唔係好貴, 加上服務都好好


好快手嫁, 會主動換碟及沖茶


樓下勁多人等位呢!


地址係最後呀. 各位.


 


蕉蕉及謝主任早前又去咗日本玩


買來了箱根的小食給我們啊


係有關豆腐的小食啊...


多謝哂...



2036靈芝孢子????


咩嚟嫁....


 



dada打開...



原來係經埋親手做的生日蛋糕


係牛油蛋糕! 嚇得我呀..嘻嘻!



而家無咗我負責整蛋糕


全部都變哂由經理負責整


oh...辛苦你了..經理! 



dada祝你生日快樂, 開開心心, 順順利利!



許個願先...笑得咁甜的, 唔知許咗個咩願呢!



好嘢...happyt birthday, 祝你, 願望成真!



 


點少得一張大合照啊



好好味, 好香, 經理用咗第二個牌子的牛油,


真係勁正呀, 有機會我又要整呀.



 


 



 








地址 : 

金山海鮮酒家


佐敦吳松街66號 



電話 : 2332 7366

 

仲有叧一間分店係附近.
 
地址 : 佐敦彌敦道219號莊士倫敦廣場7樓

3 則留言:

  1. 幫襯多年,我認為舊鋪好d。以往佢係我飯堂之一,蒸條魚、雲英雞加個湯,正!
    想食鱔下次叫砵酒焗鱔,雖然退咗步但ok的。
     
    [版主回覆01/25/2010 10:48:00]哎呀,幫襯咗咁多年都唔介紹比我呀。。。有無攪錯呀你。。。啍!!!!
    好彩我係係舊鋪啫,我都覺得通常如果有新鋪及舊鋪,多數都係舊鋪好啲的。
    喂,話時話,咁你仲有邊間好食的火鍋店,海鮮店,西餐等等的正鋪,介紹比我呀。唔該ADAM兄。

    回覆刪除
  2. 金山隔籬合興火煱,牛肉、蝦丸精彩!
    [版主回覆01/25/2010 15:22:00]好。。。一於搵次試埋先。

    回覆刪除
  3. 呢個 "生日蛋糕"好掂 ! 第一次見 , 如果送比我, 我都唔知比咩反應好洛
    [版主回覆01/31/2010 09:19:00]咪比個開心又餵食又甜心的look嚟囉嗦!
    我哋次次生日飯局, 多數都係我或者經埋負責整的. 不過我而家都成年無整lu..次次都辛苦經理. 不過到咗經理生日的月份, 我就點都要出手嫁了, 唔通要個生日之星自己整咩.

    回覆刪除