關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年9月30日 星期三

Shopping Time

迷糊娃娃卡通动态图


 


2009年10月1日及2日(星期四及五)


 


係到同大家講聲


國慶節快樂


唔知你哋係香港有咩好節目呢


唔理你地咁多


我哋四個人就係沖繩到渡過


 


今日巳經係行程的最後兩日了


觀光完, 又玩完,


呢兩日有咩做呢...


咪就係要買手信囉...


呢兩日我哋專登編排係最後兩日


好好咁購買自己的心頭好


及買手信比各方親友啊....


 


唔講住, 要出發了....


返嚟再同大家分享啦.


1 則留言:

  1. 好掛住你呀..原來你去左旅行...玩得開心嘛??
    [版主回覆10/06/2009 23:22:00]皮皮, 勁開心呀....係呢. 你有無facebook嫁....如果有, 可以睇到我的相啊...
    你留言比我啦...用私人回應喎...ok.

    回覆刪除