關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年9月17日 星期四

秋天將至


 


2009年9月17日 (星期四)


 


落咗幾日雨, 又打過8號風球


媽咪話天氣就會開始涼嫁了


咁又真係喎...


呢幾日都無咁熱


而且今日放工一落車


平時個天都仲好光嫁


but 今日落車就唔同了


個天黑咗好多呀


其實蕭c奶好唔鐘意坐車返屋企


一落車嗰吓個天係黑蚊蚊的


個心情會唔係幾開心


每日放工坐車一落車嗰吓


個天仲係好光猛的


蕭c奶個心情會好開心


可能因為感覺上好似好早返到屋企咁


 


今日落車一見到黑哂


個feel都即刻黑哂


而且個天真係話比蕭c奶知


秋天到了!


 


嘩...突然間好唔捨得summer走呀


仲好想summer留多一陣添...


點都好啦....好期待我的沖繩之旅


香港開始秋天


蕭c奶未適應到


唔緊要, 去沖繩到搵番個太陽先.


沒有留言:

張貼留言