關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年9月19日 星期六

家鄉美食@蘿蔔苗

 


img372/5166/mydiyiconcut2uc2.jpg


 


2009年9月17日(星期四)


 


因為呢排有太多生日飯食


攪到都無咩邊晚煮飯之餘


仲要好耐無食媽咪的靚餸


琴晚同咗奶奶食自助餐


今晚終於可以食住家飯了


yeah....媽咪真係入嚟煮飯


嘩. 呢排蕭c奶左邊身好攰


真係唔知攪邊科呀!


所以一定唔會同媽咪爭煮飯


多謝媽咪時常照顧蕭c奶蕭少爺啊.


下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
 


睇吓今晚有咩食先:


嘩...正呀...有家鄉帶來的蘿蔔苗


勁好味, 自家製的係唔同啲的


呢個蘿蔔苗係蕭c奶客家人的土產


唔係係香港買到嫁


而且就算比你買到, 都唔一定係好食囉!


下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
 


 


蘿蔔苗炆豬腩肉


咸咸哋, 又酸酸哋的蘿蔔苗, 用嚟配豬腩肉最正斗


是晚全碟三個人食哂...



 


洋蔥炒勝瓜


吓...媽咪好少會諗到加埋洋蔥一齊炒嫁喎....叻, 抵讚!



蒸魚


問嚟問去, 媽咪點都唔記得呢條叫咩魚.


因為我都好想知, 第時可以自己買嚟食,


因為條魚好滑, 無細骨, 好好味,


有機會要再叫媽咪買, 同埋叫媽咪記清楚條魚名.



 


 


食完飯,蕭c奶真係無同媽咪爭洗碗


只係快手晾埋啲衫


跟住執少少嘢


跟住就瞓了, 因為真係好攰


要好好休息, 唔可以病呀...


因為好快就要去旅行呀!


聽日蕭c奶的超級好友又為自己


慶祝生日呀,


聽晚又食好嘢了


呢排真係食得太多了


明顯之前好努力咁減咗少少


而家又雙倍奉還了...oh no....


點攪....無計...生日呀嘛


係大把口福嫁了


唔理了, 開心最緊要.


 



 


1 則留言:

  1. 開心最緊要~
    [版主回覆09/20/2009 08:11:00]係呀, 最緊要happy, 甜蜜....

    回覆刪除