關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年9月26日 星期六

向恩納出發

迷糊娃娃


 


2009年9月27 至28日(星期日及一)


 


留咗係座間味島兩日


今日要離開了


今日正式開始我哋的自駕遊


為沖繩的恩納出發了


沿途當然係風景優美


天氣好, 心情正又靚啊...


 


今日我哋要住一個好靚的酒店


而家未去到, 個心情都好興奮


因為我哋四個人都好鐘意呢個酒店


Sunset Beach Hotel


一定要好好咁留係呢間酒店到享受吓


游吓水, 食吓TEA, 睇吓書, 瞓吓個靚覺


仲有....我哋可以四個人玩GAME添呀...


因為蕭C奶帶了集體GAME啊...


 


你哋唔恨得咁多嫁了....


下篇再見!


1 則留言: