關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年9月16日 星期三

Grappa's Ristorante birthday lunch

 



 


2009年9月14日(星期一)


LUNCH GATHERING


FOR MY BIRTHDAY AR。。。


 


蕭C奶的確好好運


可以跟到一班高級法庭傳譯主任共事


因為有好多位主任都對蕭C奶好好


成日都請蕭C奶去啲高級食肆食LUNCH


所以你哋成日都問蕭C奶點解咁肥??


其實都唔知好唔好怪啲主任囉。。。呵呵


其實係佢哋養到蕭C奶肥啫啫囉,


都唔知多謝好定唔多謝好呀!!


BUT 當然係非常多謝佢哋啦,


因為佢地令到蕭C奶咁多年嚟食盡


咁多美食及見識。



舊年生日,呢班主任為蕭C奶慶祝生日


巳令到蕭C奶很感動


今年又嚟為蕭C奶慶祝生日


真係超級多謝呀



今年選了蕭C奶在金鐘其中一間


很喜歡的意大利餐廳


Grappa's Ristorante


好好味嫁,不過LUNCH都要每位160元以上


真係幾貴嫁, BUT 真係好好味,都值得的。



每枱都一定會有的麵包,有幾款的


可以配牛油或醋



其實蕭C奶都唔知佢哋叫咗咩意粉,


因為掛住傾傾傾,無理到


BUT蕭C奶想講, 個奶油SAUCE好CREAMY及好好味



蕭C奶最最愛的Grappa's凱撒沙律配燒雞胸


GRAPPA的沙律好新鮮,而且蕭C奶最愛的雞胸好好食


一定要推介, 因為一啲都唔'鞋烚烚', 仲好滑添呀


點解人哋可以煮到咁滑的???


蕭C奶都要好好咁去研究吓先.



Grappa's雞肉PIZZA


GRAPPA的PIZZA又係好好食, 夠JUICY夠多料,味道剛好



蕃茄咩咩咩意粉


哈哈哈...真係全部係啲主任發版,所以蕭C奶只管食,


咩都無理呀.  呢款蕃茄味的意粉又係好味.



Grappa's芝士PIZZA


好多好多豬屎(芝士)...唔駛講都係一個字--正!



蕭C奶+MAY 姐



叻叻顧住影食物, 我就影吓你先...



就係呢六位高級法庭傳譯主任了


佢哋對蕭C奶好好嫁


多謝您成日都關照我呢位


超高級又可愛的管家呀.


(睇清楚未呀,我係超高級呀,


佢哋都只不過係高級咋....哈哈)



Grappa's Ristorante的環境


可以睇到啲廚師煮嘢嫁


有時仲會見到廚師玩火的情景添呀



 



 


蕭C奶都好耐無嚟Grappa's 了


太好了, 生日可以嚟呢到嘆


要再次多謝


May, Monica, Gloria, Winnie,


Natalie and Barbara


請蕭C奶品嘗了美味的LUNCH呀!


 


Thank you so so so much!


 


1 則留言:

  1. 今次我第一位啦!好野有印花。美食當前吾好理肥定瘦,食左先算啦,明天還有精彩的美食等著你噢!
    祝你食極都吾肥OK!
    [版主回覆09/17/2009 19:51:00]係囉...真係好多美食呀.....暈咗係了

    回覆刪除