關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年9月12日 星期六

上井日本料理@美食篇


 


上回講到上井的人物篇


今篇終於都出呢個美食篇了


部份用咗slide show



雜錦刺身


我哋前後叫咗成幾盤...咩都值番哂...



海膽刺身


成板上, 都好鮮味喎, 真係估唔到



燒牛舌


呢個蕭c奶最like呀....原來係要自己燒



好好玩, 而且啲牛舌好靚添呀



睇吓燒到有紋, 好鬼靚啊..



羊扒


好大件, 又淋身, 仲燒得好好味, 正



清酒


任飲嫁



芝士蝦


甜甜哋酸酸哋, 都夠大隻, 唔錯



生牛肉


夾埋啲生洋蔥一齊食, 好味呀



焗生蠔


呢個就有啲失望, 因為個樣好鬼肉酸囉


都唔吸引的, 而且食落都係一般



凍豆腐


好味呀, 夠凍又夠滑, 所以我哋前後都再添食



天婦羅蝦


蕭c奶無食, 因為係炸嘢, but 佢哋話炸得幾好, 又夠大件



茶壺湯


真係好熱好熱...



打開咗之後, 人面有啲海鮮呀, 冬菇, 瑤柱等等食材


佢哋話都幾清幾夠味, 好飲喎



焗扇貝


呢個真係勁勁勁攪笑, 呃人嫁


唔係扇貝嚟嫁....



原來係....鮮菇粒...真係比佢激屎咗


所以樹蕭c奶及朋友仔浪費了


真係唔好食, 而且比人有呃咗的感覺


係一粒貝都無呀....



溫泉蛋


佢哋話怪怪哋喎....



焦糖布丁


無焦糖的?????攪咩呀...成個燉蛋咁.



哦...原來個焦糖係下面....都幾有趣喎...



雪糕


當然唔係咩貴牌子啦, but有都好過無的


佢哋話ok啦.



 


總括而言, 蕭c奶就覺得都ok的


不過略嫌貴咗少少


而家每位188元


但我覺得150元以下會值啲


而家係堔圳到食嘢


都唔平嫁


其實諗吓諗吓都係係香港食化算啲


起碼車錢都唔駛咁貴呀嘛


仲未計兌換率呢


不過咁, 一大堆朋友你上去嘻嘻哈哈


又唔同的....


2 則留言:

  1. 又有印花
    嘩,有一班深山嘅人出洞呀
    [版主回覆09/14/2009 20:38:00]係呀.....深山的人, 前世未食過好嘢...

    回覆刪除
  2. 再一次說聲生日快樂!生日果真好多好野食呢!超美味!
    [版主回覆09/14/2009 20:37:00]嘻嘻, 呢餐就唔係生日飯, 只係成堆人約埋一齊上堔圳吃吃吃....

    回覆刪除