關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年9月9日 星期三

後會無期之第一次覆診


 


2009年8 月31日(星期一)


 


最近蕭c奶真係太忙


仲有成六至七篇的網誌都未出


呀...救命囉...點解咁少時間用嫁


 


唔講呢啲住


先先要出咗呢篇先


因為又有好多朋友仔好關心


媽咪的近況


今日約咗返去私家醫生-張醫生 覆診


張醫生幫媽咪檢查


話媽咪完全康復無哂問題


媽咪聽到都唔知幾鬼開心呀


 


跟住張醫生話每半年就返嚟覆診一次


到時就要次次都要抽血呀, 照嘢呀等等


跟住我順手問有關義乳的問題


因為之前我話帶媽咪去整


佢又唔肯喎...


咁我而家專登問張醫生


張醫生解釋咗最好要做


跟住張醫生好奇問: 咩你哋無去整咩?


跟住我就答: 係呀, 佢唔肯去呀, 佢話唔駛喎,


咁我而家咪嚟問張醫生你囉.


而家佢聽到你話要做, 就話做了,


佢聽你講, 唔聽我呢個囡囡講呀!


跟住, 張醫生就嘻嘻笑了,


阿媽又笑埋, 連帶啲姑娘都一齊笑.


 


就係咁....成間房就充滿笑聲了


係笑聲中, 話咁又見完張醫生


咁就好了, 媽咪終於都攪掂哂


而家重新....開始


 


各位朋友仔


放心啦. 媽咪而家好番哂了


我會好好照顧媽咪日後的生活


放心啦.


6 則留言:

  1. 咁就Very Good 啦......^^
    [版主回覆09/10/2009 09:13:00]YEAH。。。你都要好好保重身體呀。OK。RELAX啲。

    回覆刪除
  2. 太好啦!真是我的新學年第一個聽到好消息!
    [版主回覆09/10/2009 09:12:00]YEAH,。。多謝呀。。。

    回覆刪除
  3. 少奶,你話比燕嫦姐知,叻叻都係E生(E度食,嗰度食),佢有咩唔聽話,等我笑咪咪同佢講,佢實聽我話

    回覆刪除
  4. so happy for u

    回覆刪除