關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年9月11日 星期五

嘻哈大食會兼慶九月之星


 


2009年9月7日(星期一)


嘻哈大食會兼慶九月之星


 


今日約咗幾位同事一齊開大食會


每人負責整一樣食物



mandy就最唔頭痛, 一早罷咗鮮果沙律


不過超攪笑囉....啲鮮果好大粒呀



蕭c奶都唔執輸, 一早罷咗雞翼


芝士粟米釀雞翼, 拆骨拆到我屎屎吓



shirley呢, 講明整醉鴨舌及雞翼尖



gigi姐就話整菜及牛仔骨


but啲牛仔骨太肥了



淨番阿儀及阿慶, 兩個眼望望, 好頭痛咁


兩個都爭住要買魔鬼蛋糕, 因為唔想整嘢食


最後我哋決定比阿儀買蛋糕,



而阿慶就要炒烏冬


but當然唔係佢炒啦, 係慶太炒的



哈哈哈...


 


 



好多嘢食咁喎.....



成日比人誤會大肚的twins組合



一肥一廋-----好拍擋



gigi姐, 阿儀及蕭c奶



蕭c奶, mandy及shirley




 


gigi姐係到做咩呢???



三位美味天使配魔鬼蛋糕



一齊影合照先..生日快樂!



九月之星切蛋糕了...



真係好鐘意呢張....好靚






 



 


咁就過咗一個嘻嘻哈哈的lunch gathering了


每日返工都可以同呢堆同事一齊


攪攪笑, 八八吓咁...


增添咗開心的返工時間呀


 


2 則留言:

  1. 真係開心呀... 大家整下野食...
    [版主回覆09/12/2009 13:10:00]係呀, 我好鐘意攪大食會嫁....可能因為自己鐘意整啦

    回覆刪除
  2. 阿慶哥好怕醜喎,下次我見到佢潤下佢先
    [版主回覆09/12/2009 21:21:00]好呀......好呀...潤佢啦, 潤佢啦....

    回覆刪除