關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年9月12日 星期六

與媽咪一齊慶生日


2009年9月11日(星期五)


蕭c奶生日快樂呀!


 


今日係蕭c奶的生日


舊年諗到生日正日應該係同媽咪一齊渡過


而唔係同朋友或者老公過生日


因為呢一日即係我出生的一日


最辛苦係媽咪


所以蕭c奶決定由今年開始


生日當天一定要放假


同媽咪過...yeah.


 


嘩..可能真係呢排都好忙好攰


所以今日難得放假


蕭c奶瞓到成下午一點幾


媽咪都過咗嚟蕭c奶屋企lu...


慢慢他他條條咁同媽咪係屋企到


傾吓笑吓, 飲吓湯


到咗三點半先出門口


今日我哋倆母女去荃灣行街


以前蕭c奶bb時係住係荃灣的


所以今日同媽咪行咗去我哋租板間房的屋企


聽吓媽咪講番自己bb的時代


好鬼懷舊嫁啫....


 


同媽咪行商場, 各自都買到嘢,


再行去荃新天地


坐吓睇吓嘢....好快又到咗少爺放工


成日都好想同媽咪試上海婆婆


今次一於帶媽咪去食


 


少爺好鬼得得意意.....




婆婆粒粒炒飯



咸肉滑津白



松子魚



無錫骨



荃灣上海婆婆環境



一樣都係有啲可愛的bb畫像



食飽飽lu...少爺等埋單走人



 


生日最重要唔係地點, 禮物


係最緊要可以同邊個一齊


今日最重要最要我珍惜的


都在我身邊


這巳是上天給予我最好最珍貴的禮物


2 則留言:

  1. Yeah, yeah, yeah!又多一個印花
    [版主回覆09/12/2009 21:10:00]咁攪法....我真係要預好多禮物比你換喎....難攪...難攪

    回覆刪除
  2. 冇錯,生日禮物同生日飯都係其次,人先最緊要,只要大家平平安安,就日日是好日!
    [版主回覆09/12/2009 21:11:00]無錯呀....我要日日係好日.....

    回覆刪除