關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年9月11日 星期五

Farewell Lunch for Madam Ying


2009年9月9日(星期三)


Farewell Lunch for Madam Ying


 


Madam Ying要調走了...


Madam Ying係蕭c奶近呢一兩年開始熟的


隔離office的同事


係呢一年至兩年的相處


Madam Ying都益過蕭c奶唔少嘢


又教過蕭c奶唔少嘢


又成日八好多最新消息比蕭c奶聽


仲有呀...成日串串拱, 串蕭c奶


又成日勁攪笑喎...


仲有日日都幫蕭c奶買早餐喎


每日返工都可以同madam ying一齊


好鬼開心快活嫁


but而家madam ying要調走lu..


真係好唔捨得madam ying呀


 


今日我哋嚟個歡送lunch


係到祝madam ying到咗新office


事事如意, 工作愉快!


 



 



佢哋未嚟到, 我哋幾個影吓相先



各人都同madam ying影相



件黃色小背心, 係madam ying的標誌


以後係公司再見唔到了...影相留念吓先



個主角好似變咗係阿慶...哈



嘩...好多嘢食呀, 每人一個set lunch



包哂成間廂房...好正呀....想講咩都得


又可以係間房到周圍走喎



gigi姐好似係到祈禱咁....希望主保祐佢



大家好忙.....忙住食..忙住交互食物



蕭c奶第一個到, 未有人時, 咪影吓間廂房囉



人總要學會珍惜


人亦要學會接受分離


好多時會係最好的時光


就要分開


我想這是最好的時刻


很高興可以認識到madam ying


因為她帶給了蕭c奶


在沉悶的公司裡


加添了很多快樂的時光


 


madam ying.....保重呀!


 


沒有留言:

張貼留言