關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年9月6日 星期日

慶朋友仔新居


 


2009年9月5日(星期六)


下午


 


上回講到蕭C奶今天下午約了


幾位朋友仔到


Cherry and Alan的新居坐吓


先先我哋一齊去咗食個TEA先


之後就上咗去佢新居了


嘩。。正呀,佢哋真係好運呀


抽到有海景的居屋


個VIEW好正囉,原本係西北,BUT剛好被前面


的一座擋咗,所以唔會好曬,GOOD!



送比cherry 及 alan的新居muffin


配埋cherry的靚靚碟碟....好靚呀



tea time時間到....




cherry及alan...恭喜你哋呀, 抽到間海景居屋



大家送比你哋的新居禮物---百佳禮卷



呢隻碟好得意, 好鐘意呀.....cherry就好啦, 有咁多靚靚碟



cherry攞咗幾隻心心碟出嚟,


蕭c奶一見到就勁鐘意呀...


而且蕭c奶一直都搵緊心心碟


cherry同alan好好呀, 聽到後話叫我攞去


蕭c奶點好意思啫....(but個心就心思思囉...嘻嘻)


cherry同alan再話, 真嫁, 你鐘意攞去啦, 反正我哋


真係好少用, 又唔多煮飯. 又有幾隻, 你囉啦.


哈哈....就係咁...蕭c奶好唔怕醜咁仲貪心咁


要咗兩隻囉...


多謝哂呀. 嚟到仲有禮物收添....yeah!



買到一個靚靚袋, 放百佳禮卷, 又可以比cherry用...嘻





雪人杯....好靚啊....



加埋隻杯碟, 仲靚呀...




 


 


 


大家傾吓講吓笑吓


咁又過咗一個下午


咁又到五點幾了


嘩...係時候蕭少爺蕭c奶要趕去第二場了


我哋要去蕉蕉及謝主任屋企了


沒有留言:

張貼留言