關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年9月6日 星期日

很忙的一晚煮意

迷糊娃娃卡通动态图


 


2009年9月4日(星期五)


 


今日公司好忙,因月頭的關係


要做數呀嘛。。。(煩煩煩)


原定放工先去旺角搵個朋友仔


BUT真係唔係唔幾舒服


又有啲攰加上要食藥


又再加上因為明天早上要返工之餘


下午仲要走兩轉


分別要到兩位好友的屋企


打算親自整啲MUFFIN及醉鴨舌


唔好兩手吉吉咁入去


而且仲要返去煮晚飯比少爺食


所以就唔去旺角了


要快手返屋企‘做嘢’


 


媽咪好好呀,一大早就幫蕭C奶買定餸煲定靚湯


咁蕭C奶就慳番唔少時間了


睇吓今日有咩正餸先:


蒸大眼雞


勁大條,呢排好想好想食蒸魚


媽咪知我心意,呢條大眼雞咁靚,一定唔平呀



冬瓜炆火腩


老爺早幾日比咗條好靚的燒肉骨我哋


咁就啱了,叫咗媽咪幫我買定冬瓜


今晚一於煮呢個餸


又簡單又快手



睇吓啲燒腩仔,真係好靚,細細件,


又唔肥又唔太廋,老爺買呢條燒腩骨真係好靚呀


抵新抱仔讚呀。



琴晚食剩的炒烏冬


所以今晚唔駛煲飯



 


快快手食完,又快快手洗好啲碗之後


蕭C奶就要開始趕整醉鴨舌


及香蕉MUFFIN了


OH。。今晚真係攪到又夜咗啲啲瞓添


不過都值得的


稍後再見了。


BYE BYE。


2 則留言:

  1. 又係攞印花嘅時候

    回覆刪除
  2. 少奶你呢排吓吓大型製作,唔怪之得我斬多咗唔少柴比你備用啦
    唔好咁操勞呀

    回覆刪除