關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年9月2日 星期三

堔圳上井日本料理@人物篇


2009年8月29日(星期六)


 


終於到達金光華商場的


上井日本料理


一行十三人呀...


 


難得過嚟堔圳, 一早就打定長途電話比表妹--carmon


約定佢夜晚join埋我哋一齊食嘢, 見吓面


自從蕭c奶蕭少爺結婚後


都無見過carmon了, 而且佢都識我呢堆好友


因為佢哋大部份都係我婚宴到幫手嘛



兩pair夫婦 ---左起: 謝主任, 蕉蕉, 經理及anthony



一家三口---dada, 靖悠妹妹, 輝



ivy姐的表弟及表妹



靖悠好得意呀...睇吓佢個樣及手勢!



蕭c奶, ivy姐及carmon



經理及anthony



嘩....好正咁喎....好味呀...



跟住我哋為咗可以抱靖悠妹妹....dada就教我哋同靖悠講


ee帶你去睇魚魚呀....就係呢一招


我哋幾位都成功可以抱到靖悠之餘


仲可以同佢離開咗父母視線


係出面到同佢呀....




carmon一嚟到就巳經好想抱靖悠了


而家比佢抱到...carmon勁開心呀



蕭c奶好鐘意呢張呀...影得好靚呀, 靖悠笑得好可愛啊.



jobe ee: 靖悠你睇吓...係呀, 係嗰度呀, 見唔見到?


靖悠: 哦..係呀, 係嗰度呀.



靖悠無端端 '嘟'咀仔喎....咁兩位靚ee咪又同佢一齊嘟囉..



carmon教靖悠做動作.....睇吓佢個八妹仔, 做得幾可愛又神似呢


真係攪到jobe ee忍唔住同你影咗好多相啊



靖悠呢個表情好鬼八妹仔咁.....好鬼得意呀...


當時笑屎我哋呀



一話影相, 就即刻笑咪咪, 好鬼醒嫁啫....



呀大個口...做咩呢!!!



又玩嘟咀了.....嘻嘻



 


下回講美食篇


到時一定睇到你哋流哂口水呀


記得自備口水巾啊...


嘻嘻


1 則留言: