關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年9月21日 星期一

日式咖喱飯配安格斯漢堡扒


 


2009年9月19日(星期六)


 


唔經唔覺又到星期六


有時真係覺得時間過得太快


今日又可以瞓覺了


因為呢排真係太多生日飯要食


攪到好多時都出咗街街


好攰呀...真係要好好休息


 


今日蕭少爺要返工


蕭c奶瞓到中午差不多一點正


梳洗好後, 就開始執定去旅行的衫


嘩...去十日喎...仲要係summer


所以起碼要每日一套衫啦


為咗呢次沖繩之旅


蕭c奶未出發就巳經用咗少少錢


添置新tee, 黑超, 防曬用品等等


連少爺都話每次去旅行


都唔止旅費, 未出發都梗係要買少少嘢的


but 今次比較重本啲呢?


 


到咗兩點半左右


少爺買咗下午茶返嚟同蕭c奶食


而且仲開始煲劇添


好耐都無煲了


今次睇may姐介紹的新劇


叫做 'Bloody Monday'


好好睇, 今日都睇咗三集了


稍後會詳細講呢套劇


ok


 


又到咗dinner時間


今日簡簡單單又整咗呢個


日式咖喱飯配安格斯漢堡扒


睇吓塊安格斯漢堡扒好厚呀....



 


ddung出場了...好可愛啊..佢好似都好想食咁喎.嘻



其實都真係好厚, 蕭c奶都食唔哂, 比咗啲少爺,


其實都幾漏, 而且老實講, 蕭c奶都係對漢堡扒一般啫


相比起, 都係牛扒好食啲


我諗都唔會再買了.



個咖喱今次用咗辣啲的, 因為之前嫌唔夠辣啊..



 



 


好了, 要瞓了


聽日要參加同事的婚禮啊...


早抖, 遲啲再見了. ok.


3 則留言:

  1. 如果波菜D廚藝有妳3幾成就正啦 不過呢D野都要講興趣
    [版主回覆09/21/2009 01:24:00]咁咪係囉, 每個人都有每個人的優點嫁嘛, 係咪!
    我就係咩都唔識, 我有好多嘢都係少爺攪掂哂, 我唯一可以做的又係我的興趣, 就係煮嘢食了.

    回覆刪除
  2. 唔係呀, 出去行街食飯都話~~ 好攰呀...真係要好好休息 ......
    咁點樣keep到fit呀..
    [版主回覆09/21/2009 21:29:00]食飯唔攰...but每次食完飯都成十點幾十一點呀, 老細, 你話啦, 返到屋企都成十二點幾, 沖埋涼, 都成點呀, 我一向的體質都唔可以夜瞓呀, 因為中醫師係要我早瞓. 都真係嫁, 因為次次我一連續幾晚夜瞓, 咁我就會病嫁了. 醫師話無計, 所以我唔可以成日出去呀.

    回覆刪除
  3. 個漢堡扒真係好厚喎,不過,我哋通常買免治牛肉,自已製漢堡扒,好好味0架! 玩得開心d,盡興d,更希望你哋四個人去,六個人返!
    [版主回覆09/24/2009 21:43:00]你呀...不忘都講啲咩的嘢呀....

    回覆刪除