關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年9月2日 星期三

關懷煮意


 


2009年9月2日(星期三)


 


嘩...上星期病咗真係好耐都無食過


媽媽煮的餸了


加上我病, 就無見過媽咪囉..


而家好番好多, 媽咪見我仲有啲唔舒服


佢話得閒, 就過嚟照顧吓我喎...嘻嘻


 


媽咪見我仲有啲咳同埋喉嚨痛


今日就煲咗個海雀湯比我飲


唔知你哋有無飲過呢


一間睇到個湯的相, 你哋唔好驚呀.


除咗龍脷葉可以冶咳之外


海雀都係可以有這種療效


海雀廋肉湯



媽咪講過, 最好係煲17隻海雀


不多不少, 先有效


下面個隻就係海雀了


其實我覺得影咗相, 比較驚啲囉....


但蕭c奶想講, 其實好好飲, 就算唔係咳都好鐘意呢款湯水



海雀的背面....你哋係咪睇到都好驚呢....好核突呢..



灼白菜仔



蒸釀豆腐



蒸大眼雞魚



 


今日蕭c奶下午去咗睇醫生


問清楚醫生, 扁桃腺有事,


醫生話無事, 無發燒, 無腫, 無脹大


咁蕭c奶問醫生, 點解每次喉嚨都要痛成兩個多星期


醫生答: 兩個原因?


一 : 是身體抵抗能力弱咗.


二 : 就係而家啲菌係比以前勁好多.


所以醫生見議我, 增強抵抗能力或者打流感針.


都係千叮萬囑自己注意身體.


就係咁了...都好...幾驚扁桃腺有事呀.


咁蕭c奶唯有自己好好保重啦


又要keep番盡量十一點前瞓了


所以而家寫埋呢篇, 就要早抖了.


2 則留言:

  1. 食下 維他命C 啦~
    [版主回覆09/07/2009 22:26:00]jordy, 食緊了, 謝謝. 希望會好啲啲啦

    回覆刪除
  2. 你咳就唔好食白菜啦! 咳c你呀!傻妹!
    [版主回覆09/09/2009 12:15:00]我知呀。。BUT媽咪煮鬼咗,算啦。好彩而家好番啫。。嘻嘻

    回覆刪除