關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年9月12日 星期六

雪花秀@護膚品

 



 


早幾個月前, 好友ivy姐去咗韓國旅行


蕉蕉及叻叻分別都讚雪花秀這個護膚品牌好用


but香港買都幾貴


平均一支都要四百元以上


如果係啲精華起碼要七百元以上


蕭c奶從來都無諗過要買嫁


but 蕉蕉又話想試, 仲話係韓國買


起碼有七折至六折喎...咁又真係幾吸引


到最後....蕭c奶都忍唔住, 請咗ivy姐買


係買之前, 蕭c奶當然親自到雪花秀counter


問吓個counter的人, 我應該係用邊條line啦


最後counter位姐姐就介紹咗我用呢五支先


 



由左起介紹


1. 順行潔顏油 (Moistue Deep Cleansing Oil) HK$400


2. 順行潔顏泡沬 (Moisture Liquid Cleansing Foam) HK$400


3. 潤燥精華 (First Care Serum) HK$700


4. 雪映冰肌滋晶水 (Snowise Balancing Water) HK$450


5. 雪映冰肌滋晶水液 (Snowise Whitening Fluid) HK$500


 


就以上的價錢, 呢套原先係香港要用二千四百五十元


but而家ivy姐係韓國幫我買番嚟


只需要HK$1800元, 足足平咗差不多七百元呀


真係係香港買唔到呀


所以蕭c奶覺得好鬼值


講真平時其他牌子都係要咁的價錢啫


又唔係話真係好貴好貴


貴到要成千幾蚊一支


試咗用幾用, 唔知係新屎坑呀


但真係覺得好吸收, 同埋比較滑啲,


可以去到深層的皮膚咁


尤其係潤燥精華, 我好like呢支, 真係好吸收咁


唔怪之係皇牌啦


至於潔顏油+潔顏泡沬用的時候, 個味好特別,


唔係啲香水味咁, 係有少少淡淡的中藥味, 唔濃, 係淡淡的,


令你好舒服的


(叻叻講咗比我知, 係人蔘味先啱..唔係中藥味....ok)


 


有興趣的朋友仔


不妨有朋友去韓國, 可以試買番嚟用喎. ok


2 則留言:

  1. 佢嗰的係人蔘味嚟,好high class呀
    [版主回覆09/12/2009 21:06:00]哦, 原來係人蔘味....謝謝小昭講呀....

    回覆刪除
  2. 煮飯婆入廚房吸咁多油煙, 叫少爺買多d皮膚補品補返數
    [版主回覆09/16/2009 11:59:00]無錯呀。。。係喎諗諗吓應該少爺買 比我,唔應該自己PAY添。。。OH。。。蝕咗添。。

    回覆刪除