關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年10月7日 星期三

只是軀殼,靈魂還在沖繩!

嘩。。。真係好耐無寫BLOG了,


剛於星期六, 即中秋節返到香港,


好唔捨得呀。


其實因為有帶NETBOOK去旅行


所以蕭C奶差不多每天或隔天都有UPLOAD到沖繩的相


只是在BLOG真的沒有時間


講開又講,現今科技發達,真昰伓錯。


去旅行期間,因為帶了NETBOOK,


每間住宿都有免費上網服務,真的很方便


像今次這樣,十天旅程,若果等到回來才UPLOAD相


一定要超多時間啊。。但今次不同了,


我可以於晚上只需按幾個制,就可以即時UPLOAD,


立刻跟各方好友分享啊。。多好。


呢次係蕭C奶第一享受自駕遊的樂趣,


真係正到爆,比起自遊行更輕鬆更自在更方便,


下年希望可以同少爺自己自駕遊啊。。


呢次的沖繩之旅,真係好難忘,


人好,住好,食好,景好,買好,咩都好好好


呢個地方,我哋一齊會再來啊


好適合我同少爺呢。


未去的朋友們,算蕭C奶提一提大家,


若果打算會去沖繩,


我真係建議大家自駕遊,


因為另一OFFICE同事,最近自遊行去沖繩,


回來大家互相交流沖繩的點滴


同事訴說很可憐啊,等金車要成個鐘,又要趕頭趕命,


而且車費又貴,又浪費時間


所以大家好好安排啊。。。


 


蕭C奶很想把整過沖繩之旅一一寫在BLOG內


BUT要時間。。


各位BLOG友,等我呀,蕭C奶會努力嫁。OK


好了, 唔傾住。遲吓再傾啦。。 


6 則留言:

  1. 去d市郊地方旅行,佢地d交通冇城市發展得咁好,真係自駕好好多呀~~ 仲可以漫無目的搾住車四處睇下~~

    回覆刪除
  2. 星期日同榮少去食餐"沖繩料理"懷念下啦

    回覆刪除
  3. 時間啱啱好 遲D就打風

    回覆刪除
  4. 等緊你呀....
    老實講,我呢2個星期個靈魂已經飛左去上海,仲食緊生煎包tim.....wakakakaka

    回覆刪除
  5. 我會等你既POST呀, 因為冇得去日本, 都想睇相嘛!!

    回覆刪除