關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年10月12日 星期一

沖繩後的第一煮意@中秋節


2009年10月3日(星期六)


 


係到要同大家補祝:


中秋節快樂!


蕭c奶同少爺返到香港了...yeah!


 


今日下午係沖繩番到香港


今日仲係中秋節添


不過少爺同c奶都無返老爺或者媽咪到做節


因為下午落機, 又咁多行李


加上真係好攰, 所以就直接返天水圍屋企lu


返到嚟見早, 而且又係中秋節


成十日了, 都好掛住香港的美食


所以少爺在家打掃一吓屋企後


蕭c奶就落去街市到買餸


嘩...過節係唔同啲的, 街市好熱鬧啊


好多人都係到買燒肉, 燒鵝, 魚, 海鮮等等


行咗一個圈, 買咗莧菜,


蕭c奶見今日係中秋節, 就買咗半隻燒鵝,


在加多半斤海蝦.


就係咁...沖繩回來的第一餐自家煮嚟了


 



 


 



 



2 則留言:

  1. 真係模範主婦
    [版主回覆10/13/2009 09:32:00]哎呀,波子,你睇吓啲餸, 生菜超 容易易洗及炒啦,蝦係咁而炒吓就熟,至於隻燒鵝,買番嚟, 咩都唔駛做。哈哈。。。

    回覆刪除
  2. 呢餐對妳黎講梗係容易啦 但妳地啱啱落機bor 我識D無飯主婦只煮出前一丁架咋 食完仲要洗碗先(金)
    [版主回覆10/13/2009 11:55:00]無計啦...我生成辛苦命呀嘛..鬼叫我家少爺又唔多LIKE出街食呢...

    回覆刪除