關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年10月19日 星期一

帶子蝦仁意粉配夏布利白酒汁


 


2009年10月14日(星期三)


 


嘩...真係唔好意思呀


蕭c奶真係無時間去update個blog


呢一篇係上個星期三嫁了


 


話說嗰晚少爺要去學車


所以蕭c奶放工返屋企


做好哂啲家務


就開始準備晚餐迎接少爺返嚟食


 


早前去咗馬莎到買咗樽意粉醬


今晚一於試吓先...


 


帶子蝦仁意粉配夏布利白酒汁



 



 


就係呢樽意粉醬了, 不過蕭c奶覺得唔夠酒味


可以再重番啲酒味就仲very good.



1 則留言:

  1. 睇嚟你的沖繩之旅遙遙無期囉…哈~~~
    [版主回覆10/20/2009 09:21:00]係呀。。。激掌法呀。。。我唔係唔想整呀,真係無時間,因為連續呢三個星期,我都要返足六日工呀,黃生。。。所以我係FACEBOOK到真係可能要專登放假寫呀。 比多少少時間我啦。 我仲要煮飯,做家務,真係分身唔到咁多。。。唉。。唔駛做就最正。

    回覆刪除