關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年10月30日 星期五

麵痴


 


蕭c奶的而且確係一位


百分百的 '麵痴'


蕭c奶平時都巳經係成日買麵


今次去到日本沖繩


超級痴, 巳經買咗好多好多


真係尤排食


到咗謝主任及蕉蕉去北海道


佢哋問蕭c奶有咩想買???


蕭c奶好自然咁講: 麵囉.


佢哋返咗嚟香港了...


yeah...真係幫我買咗麵喎.


就係呢一盒了...


好高貴喎...仲有三款北海道的地方風味



一盒三款風味, 每包仲係足夠2人用



睇清楚啲, 都幾特別喎...


叫做 '低溫熟成乾燥麵'


唔知個麵質點嫁呢....遲啲試食咗, 再話比大家聽.




 


收到好友謝主任及蕉蕉的北海道麵


又一驚喜了...


就係....好友 '叻叻' 送給我的 '稻庭烏冬'


再加埋支超正的source添


話說, 叻叻早前去到一間日本料理店


食過店鋪的烏冬及source, 覺得好好味


原來店內有得買


所以叻叻就買咗一set嚟送給蕭c奶


嘩....包烏冬都幾貴, 成60蚊一包


一定要好好品嚐


都係果句, 試完話比大家聽, 好唔好味啦.



 


多謝你哋呀.....


蕭c奶好開心呀...有咁多正麵


超級滿足啊.


1 則留言: