關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年10月13日 星期二

普通煮意


 


2009年10月12日(星期一)


 


真係好耐無煮過一餐正經的晚飯了


趁今日準時放工


又有mood喎...嘻嘻


今晚好想食蒸魚


希望返到去, 街市未收檔啦...


真好, 可以買到條紅鮋


好大條, 都係25蚊, 仲要係游水添


 


紅青蘿蔔粟米煲豬尾骨湯


 



翠玉瓜炒雞髀菇



老爺煮的中蝦



仲有就係.....紅鮋魚



 


都唔知點解成日都咁攰


好想瞓覺囉....咩都唔駛做咁


唉...好友 '叻叻' 病了


怎麼攪啊....仲未搵到病因


希望過多幾日的報告出嚟


可以搵到個原因, 可以對症下藥


早啲好番, 唔駛等我哋咁擔心


就好了....


 


好了, 不多說...早抖...


好懶呀..其實個心好想update個沖繩之旅


but諗起啲相, 又要壓縮, 又要uplaod,


又要寫好多嘢....都係要比多點時間自己


我會努力的...


1 則留言: