關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年10月30日 星期五

Chili TOMATO@合味道杯麵


 


自從上年去日本九州時


好友 '叻叻' 介紹蕭C奶買


呢款充滿蕃茄味又辣辣哋的杯麵


(Chili TOMATO@合味道杯麵)



食過之後...一直對它念念不忘


係香港搵咗好多地方


暫時都未有得買


只有其它的味道, 就係呢款蕃茄辣味就無得買


所以一直都對身邊的朋友介紹


如果有機會去日本, 一定要買試食呀



到咗今次蕭C奶同少爺沖繩


都不忘在所有的Family Mark 搵過都未有發現


哈哈...直到我哋係名護的一間超市到


竟然被蕭c奶見到有得買


仲係只淨番五杯咋....


呵呵..蕭c奶當然係全部要哂啦


謝主任及蕉蕉見蕭c奶買得咁爽


隨口問: 好好食嫁.


蕭c奶答: 係呀, 真係好好味嫁. 唉, 見係你哋咋,


割愛讓一杯比你啦.......


謝主任回答: 嘩...咁多謝哂喎!



大家認住佢了


有機會真係要買啊...


當然最好係...買埋比蕭c奶啦...



打開之後, 個樣同一般的杯麵無咩分別


都係有啲粟米, 蔥, 但係就有啲蕃茄乾呀



大家認住佢了


見唔見呀....有蕃茄呀...嘻嘻...



好大份量嫁, 平時蕭c奶食杯麵, 啲湯多數都唔會飲的,


但係呢款...忍唔到口囉.


因為個湯有蕃茄的酸酸哋味,


再加上仲要有少少辣辣哋,


好好飲, 好開胃嫁.



 


上年去九州時買的係好大杯


係沖繩到買的只見細杯


大杯的份量真係好夠食, 好飽嫁,


男士都會覺得夠食.


記住了, 有大size, 有細size


希望你哋日後去日本時不妨試吓.


仲有如果大家係香港見到有得買,


唔該同知蕭c奶一聲呀....


thank you so much!



1 則留言:

  1. 肯定好好味啦, 我愛酸辣~~!!
    [版主回覆11/05/2009 09:57:00]係呀。。真係好好味啊。。去日本一定會搵呢款。

    回覆刪除