關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年10月28日 星期三

又為相機而煩

最近蕭c奶又為相機而煩


蕭c奶承認自己的而且確好煩


好麻煩


點解買部相機都咁麻煩呢


無他...都係因為價錢的問題是也


 


蕭c奶唔係有錢之人


所以真係要好好想清楚


才可以下決定啊...


 


唉....早前好想買部單鏡反光相機


but去完沖繩之後


發現部DC仔開始出現問題


唔多掂了


咁即係話蕭c奶將會無咗一部輕便的相機


唉...攪到而家唔上唔落咁


點呢....買咩好呢


 


最近諗深一層


都未必買單鐘反光相機


因為始終係大部


蕭c奶好認真咁諗


平時好多時都係放係手袋到


所以輕便度呢一點最為重要


其次是價錢


所以蕭c奶心目中應該有點兒頭緒了


 


最近Panasonic GF1真係好正


好輕便而又係DSLR的質素


不過好貴呢..成七千幾呀...


 


蕭c奶其實最近考慮緊


買番至愛品牌


Canon


佢出咗部G11


唔知大家有咩意見呢....


 


沒有留言:

張貼留言