關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年10月26日 星期一

蒜蓉豆豉蒸排骨(內附食譜)

 



 


2009年10月26日(星期一)


 


今日少爺一早約咗教車師父學車


咁蕭c奶成朝早就係到攪blog了


嘩...只係出咗一個blog, 仲要係旅行的早上的相


寫吓寫吓..又整吓啲相..咁就幾個鐘了


到咗兩點, 少爺打番嚟, 話返緊屋企


咁約好咗少爺返嚟食個下午茶餐先...


之後買定排骨及廋肉


因為琴日醫師教我煲一款湯水比少爺飲


只得少爺飲嫁咋, 蕭c奶無份!



 


蒜蓉豆豉蒸排骨



材料:


半肥瘦排骨 30蚊、豆豉 蒜頭 適量及切粒、指天椒 2隻(切粒)

醃料:


生抽 2湯匙、老抽 1湯匙、糖 1/2茶匙、麻油/生粉/油各適量


做法:


1.將豆豉浸水洗淨,瀝乾後舂爛,加蒜粒拌勻。


2.排骨洗淨後加醃料及( 1)拌勻,醃 30分鐘,然後加入指天椒粒拌勻。


3.煲滾水,放入排骨,用大火隔水蒸 15分鐘即成。


 


灼菜心



蒸大眼雞魚



 


星期日嗰日, 我哋去咗荃灣到


經過咗民豐, 勁多人呀


買咗兩款細盒的雲吞及水餃


都只係41元, 一盒有15隻


真係好好味

0c2d4cde.gif image by romi_romi



上次蕉蕉佢哋買咗兩盒


今次蕭c奶買咗


冬菇菜肉雲吞及韮菜水餃


分咗兩餐食.....好味呀...下次叫少爺再買



c75fdd02.gif image by romi_romi


沒有留言:

張貼留言