關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年10月26日 星期一

謝禮


 


最近蕭c奶好開心啊


收到兩份好鐘意的禮物


 


第一份係......潤唇膏


係好友 '叻叻' 送贈


有次見佢用呢個牌子的潤唇膏


叻叻話好好用喎...


叻叻個支係佢朋友係飛機到買嚟送比佢的


咁我自己有次去L'OCCITANE到


問個職員, 佢又話無得買喎.....


哈...點知....前幾日


叻叻話佢買咗兩支


一支送比佢家姐, 一支就送比蕭C奶了


YEAH.....

1401055944.gif image by romi_romi
有得用了....


多謝您呀..叻叻..



至於第二份呢....就係...烹飪書呀...


早前去咗 '米米' 到


蕭C奶因為預咗沖繩手信比 '米米'


一直未有時間走去銅鑼灣搵佢


於是早前終於有時間了


一於比個驚喜米米啦...


去到佢的書局...蕭C奶順道買咗兩本書籍送給朋友仔


呢個 '米米' 呢....真係鬼屎咁客氣又好人呀..


送咗一本 由馮美基著寫的 最愛, 宴客 烹飪書比蕭C奶


嘩.....正呀...呢本真係好好

G010.gif image by romi_romi


以為馮美基的餸菜好難整


睇咗之後, 原來自己都可以跟到佢整嫁.


一於搵次要係佢到整番幾個靚餸先得.


多謝您呀....米米...我又多本正嘢係屋企扮嘢了..



 


G043.jpg image by romi_romi

沒有留言:

張貼留言