關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年12月26日 星期五

日本九州之旅--柳川--御花(第二天)----Part II

日本九州之旅--柳川--御花


2008年11月14日(星期五)


(第二天)


吃過午飯後, 我們又起程了. 去邊呢, 其實柳川附近都有好多地方參觀的.


我哋其中一個地方係想去'御花'.


沿途看見紅葉, 影張相先....




終於到達'御花'了, 買票先可以入場啊...



入咗去, 呢到係'御花'的庭園, 環境好, 空氣好, 天氣又好.....


 



花少爺及花少奶到此一遊...


 



由於呢到真係好舒服, 所以阿榮老公都....訓著咗.....休息




呢到係'御花'的東庭園....






參觀完'御花'後, 我哋又要坐返車返去天神站了.....因為我哋要去食晚飯呀..





後記:  御花的庭園因環境清靜, 而且有很多綠色的植物, 所以令到我哋好relax啊..


 


下一篇, 我哋會去到九州福罔好出名的'屋台'用晚饍.


 遲啲見....


1 則留言:

  1. 御花園真係好靚好relax!有機會我都去看看先!
    [版主回覆12/27/2008 16:36:00]其實附近仲有好多景點嫁....我哋因為無咁多時間, 只係行咗呢到炸...有機會我都想再去囉....

    回覆刪除