關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年12月26日 星期五

日本九州之旅--柳川--遊船河賞景(第二天)-----Part I

日本九州之旅--柳川--遊船河賞景


2008年11月14日(星期五)


第二天


早餐---日式



吃過早餐後, 在博多站乘地下鐵一號線,坐3個站至天神站, 徒步行3-5分鐘到西鐵福罔(天神站)轉乘西鐵天神大牟田線(46分鐘)特急到西鐵站柳川站




西鐵天神大牟田線(46分鐘)特急



到達西鐵柳川站



享用CX Holidays附送的接送服務到柳川




落車了....



到達九州水鄉之稱的柳川


嘩...巳經有好多人了喎....



上咗船了..影吓相先, 天氣好好, 唔太熱又唔太凍...好爽呀...



河的兩旁都是住宅, 而且還有一至兩間的小食鋪仔.


有雪糕, 有酒, 有小食, 客人想買的話, 船夫都會撐到鋪仔邊, 好讓客人開心購買小食啊.... 我哋每人一枝雪糕及要了兩瓶'柑酒'.



這瓶柑酒好特別啊.....攞到手...原來是熱的....我哋無飲到, 留番今晚大家一齊飲喎....



有很多日本中學生來參觀



哈哈...我哋好無聊啊......其實大家都係好想留個紀念啫....


好彩無人有穿隆啫....



好鐘意呢張大合照, 因為連船夫都同我哋一齊影啊....


我哋位船夫好好人嫁, 仲有唱埋歌比我哋聽, 唱得好好嫁, 唔好睇佢一大把年紀啊...仲好有力添....有介紹周圍的景色比我地聽.



上船了...阿榮老公好型咁喎......攪咩呢...


 



好快就完咗我哋的40分鐘遊船河了, 上咗岸, 當然要同船夫影張相留念吓啦.


船夫跟住帶我哋去午饍的餐廳..



午饍的環境, 很清幽,很舒服啊..



享用CX Holidays附送的蒸鰻魚飯定食



乾杯啊....起筷了....



盒鰻魚飯好大盒, 所以我哋個個都食唔哂. 但條鰻魚燒得好香, 好多汁, 好味呀.


而且定食仲有湯, 小食, 菜子等等....好鬼多呀..好飽



 


按這裡有更多柳川的照片... 


 


總結: 好鐘意柳川今次的遊船河, 環境優美, 好清靜, 沒有高樓大廈, 望上天空, 藍天白雲, 坐係船上,好寫意, 而且仲可以同自己深愛的人一起之餘, 還有我最好的朋友在呢?


睇番啲相, 諗番當天的情景, 好正. 係柳川, 你哋睇到我哋相片, 都不及我們親身時的感受及感覺呀...現場比相片靚好多,正好多呢?


 


午饍後, 我哋就到柳川附近的地方參觀.


今日講到呢先....下一篇繼續...ok.


1 則留言:

  1. 嘩!坐船仔好好玩呀!Y CX holiday D服務咁好的?
    [版主回覆12/27/2008 16:34:00]係呀.....所以呢日的節目係免費啊...

    回覆刪除