關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年12月30日 星期二

Boxing Day


2008年12月26日(星期五)


Boxing Day


 


今日係boxing day, 我無拆禮物,


因為我同阿榮大家都無再因為啲咩節日而專登買禮物比對方了.


唔係無情趣, 而係我哋大家都知對方係需要啲咩.


最重要係每一日我哋都過得甜蜜溫馨,


咁就係我哋最好的禮物了.


今日我哋倆口子有咩攪呢...


哈哈...就係各自各做自己想做的事,


阿榮係到計數.....而我咪就係趕工整我哋去日本旅行的日誌放係blog到囉.


超忙呀....


 


  
  
  


 


2008年12月27日(星期六)


 


今日阿榮老公要返工啊....好可憐呀.


而我咪係屋企到訓覺囉...


不過我都係訓到十點啫, 比起平時的我,


早咗好起身了.


起咗身, 又開始做家務了,


之後等阿榮老公放工返嚟, 我地就去嘆番個下午茶先.


跟住我哋就買餸, 行咗一陣就返屋企lu...


睇下今晚食咩先...



花少爺及花少奶又出場了.....



豉汁帶子蒸滑豆腐



有機菠菜炒肥牛



 


豉汁帶子蒸滑豆腐食譜請click:


http://hk.myblog.yahoo.com/jobechan0911/article?mid=3093


 



沒有留言:

張貼留言