關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年12月3日 星期三

順利完成第一次化療針


 



2008年12月3日(星期三) 


今日約咗11點做化療, 媽咪早咗半個鐘到,


早啲去到辦登記手續, 我就吃過早餐, 坐車去醫院到搵佢哋了.


去到4樓化療部, 入到去, 比我的第一印象係:


環境舒服, 清靜, 整潔,


唔似去咗醫院, 令到病人及家人都無一啲懼怕感.


可以令到病人得到放鬆, 順利完成化療.


當我見到有咁的環境, 我的心又定咗好多,


安心好多, 我諗媽咪都係咁諗.


到咗十一點半, 終於都到媽咪了,


姑娘叫我同阿哥係出面等,


不過, 我哋可以係出面到望到佢哋的,


見到姑娘開始捉住媽咪的手, 係到搵血管, 好似都搵咗一陣,


又試咗幾次, 我同阿哥係出面到又有啲擔心喎,


我哋倆兄妹自言自語咁講: 唔係話, 姑娘, 唔好搵咁多次好喎, 阿媽痛嫁.


好彩都ok, 因為見阿媽同個姑娘有傾有講, 咁我哋都放心啲.


其實所謂的化療, 就好似吊鹽水咁的,


時間好快咁過, 無驚無險見到媽咪吊住的藥水用咗45分鐘到就注哂入去身體了.


之後, 我就入埋去, 姑娘見到我, 就話比我知要注意啲咩.


呢位伍姑娘好好人嫁, 好詳細咁講咗好多嘢比我哋知.


跟住量埋血壓, 就走得lu....



離開咗醫院, 我哋三個人慢慢行番去屋企,


係途中, 我哋同媽咪傾, 頭先做化療針, 痛唔痛, 有無咩特別的反應呀.


咁媽咪話當然有啲痛啦, 同埋佢feel到啲化療藥係個喉嚨走過,


跟住又係個腦到走過, 跟住其他地方就feel唔到了.



可能係第一針的關係啦, 加上我買咗一隻好貴的止嘔藥比媽咪,


伍姑娘都話, 食咗呢隻咁有效的藥,


佢估計我媽咪應該無咩問題的, 不過都要睇多幾日先知.


因為啲副作用無咁快出現,


見到媽咪暫時無咩問題, 望吓個鐘, 可以趕得切返下就,


咁我就叫阿哥好好睇住媽咪, 咁我就返工了.



返工時, 有打過電話比媽咪, 佢就無事, 咁我都安心.


放咗工, 又打比佢, 媽咪都話暫時未有咩唔舒服,


咁都好, 希望上天好好眷顧及保佑媽咪.



4 則留言:

  1. 繼續支持!! 加油!!
    [版主回覆12/04/2008 23:27:00]好啊, 一定要支持我哋呀...

    回覆刪除
  2. 戰鬥開始了,要加油啦,我們會繼續為你打氣的。
    [版主回覆12/04/2008 23:26:00]謝謝您為我們打氣啊

    回覆刪除
  3. 加油...有你地係身邊, 妳媽咪一定可以戰勝病魔 ^^
    [版主回覆12/04/2008 23:26:00]一定一定.....

    回覆刪除
  4. 睇完令到我眼濕濕添,祝你媽咪順利過度這幾個月的療程。
    [版主回覆12/04/2008 23:25:00]希望啦....我都好希望順利

    回覆刪除